2012. május 1., kedd

L'occitane krém

Karácsonyra kaptam ezt a krémet, és bevallom őszintén, nagyon sajnáltam használni, ezért helyette a gagyi krémeimet használtam el, de mivel azok elfogytak, nincs mit tenni, ezt kell elhasználnom. :)
A legpozitívabb tapasztalat az illata, egyszerűen imádom! Minden ruhám átvette az illatát, és ha épp elfelejtettem volna parfümöt használni, nem féltem, mert tudtam, hogy ennek már olyan erős illata van, mint egy parfümnek. Többen is kérdezték, hol vettem. Én meg erre csak annyit mondtam, hogy ezt a krémet, ja azt a L'occitane-ban (amúgy a helyes kiejtése oxitan vagy loxitan, ki L-el mondja, ki nem).
Az illatán kívül sajnos nem volt semmi különleges benne, pont megfelelő zsíros állagú, viszont előnye, hogy nagy és az üvege is tetszik.
Ha alkalmatok nyílik rá, mindenképp vegyetek belőle termékmintát, és akkor ti is láthatjátok, milyen, mert több ezer forintért nem biztos hogy nektek vagy akár nekem megérné.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése