2012. április 29., vasárnap

Glamour-napok

Minden évben igyekszem elmenni a Glamour-napokra, mert ilyenkor szeretek befektetni valami drága és hasznos dologba, hiszen -20%. Ilyenkor nem érdemes kicsi dolgokat venni, legalábbis ezzel nyugtatom maga, amikor csak úgy röpködnek ki a kezemből a 10 ezresek. :) Na de lássuk, miket vettem, és mi miatt kell spórolnom az elkövetkező hónapokban:

Talán erre a Zarás felsőre vagyok a legbüszkébb, mivel mindig is akartam egy ma olyan divatos csipkés felsőt. Kerestem, kutattam, de sehol nem találtam olyat, ami passzolna hozzám, jó szabása van, és sehova nem akadnak be a lyukacskái. És párámm, tegnap megtaláltam. (Jó tanács: a Pull&Bear-t nagyon szeretem, de ott is próbáltam ilyen felsőt, teljesen el van szabva, szóval ugyanazért a pénzért inkább egy Zarásat vegyetek.)
Zara

A második szerzemény egy Mango-s nadrág. Igen, tudom, hogy a fiúk többsége ki nem állhatja a hárem-szabású nadrágokat, de nem tudtam neki ellenállni, ráadásul ahhoz képest, hogy nagy márkájú, az ára is egész barátságos volt.
Mango

És persze nem felejtettem el nagy kedvencemet, a Body-Shopot sem a vásárló körút utolsó állomásaként. Eddig is kényeztettem magam minden jóval, de itt volt a csúcsok csúcsa: sajnos volt egy kihagyhatatlan akció (3 tusfürdőből a 3. 400 ft), így ezt is ki kellett használnom, bár ide nem volt Glamour kupon. Ezen kívül vettem egy epres szuper kézfertőtlenítőt, mert unom a Dm-eset, szárad és ragad tőle a kezem.
The Body Shop tusfürdő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése