2012. május 20., vasárnap

Napi outfit

Ma rohangálós, vásárlós napom volt, ráadásul reggel még azt hittem, hogy kicsit hűvöske lesz, nem hittem volna, hogy még melegem lesz májusban :)

 Nem hittem el, hogy a hajam ennyire szétáll, szerintem nekem van a legtöbb babahajam a világon, pedig olyan erősen megkötöttem, hogy csak na. A gatyát imádom is meg nem is: először is az ára (2500 Ft) másodszor a színe tetszik nagyon, viszont a szabásáért egy nagy fekete pontot érdemelne a cég, mert konkrétan a lábamra feszül, de a derekamon tudom csak hordani, hogy ne legyen túl trottyos hatása. Úgyhogy szépen vagyunk...
A fehér felső tényleg jó vétel volt, bár mindig fel kell vennem hozzá ezt a mellényt, mert erősen megmutat minden fehérneműt, amit csak felveszek.


A táskámat nagyon-nagyon szeretem, és meg is szenvedtem érte, mivel Horvátországban döntöttem el, hogy nekem ilyen kell. Minden árust végigjártam, alkudoztam, könyörögtem egy olcsóbb árért (mert pofátlanul drágán akartál eladni), de végül egy kis bizsu boltban meg tudtam szerezni. 

A hajgumit természetesen az első adandó alkalommal kipróbáltam és rájöttem, hogy csak tökéletes lófarokhoz szabad felvenni, mert ami most van, az minden, csak nem a tökéletes és formázott hajam. De tényleg jól szuperál, csak alá kell venni még egy hajgumit, mert az a kis vékony fekete, amihez hozzá van ragasztva az ezüst dísz, nagyon gyenge, és nem bírja el a nehéz hajamat. 
 A karkötőket pedig nagyon szeretem vegyíteni, ez a kettő sem együtt volt, de valahogy adták magukat reggel. 
  • felső H&M
  • cipő Tally Weijl
  • mellény H&M
  • nadrág H&M 
  • táska Horvátország
  • karkötők H&M
  • napszemüveg H&M

2 megjegyzés: