2012. május 11., péntek

Ötletelés és napi outfit

Kedves olvasók! Ma is egész kellemes napom volt, meg kell, hogy mondjam. Sokat mozogtam, találkoztam néhány barátnőmmel, és elterveztem, mivel egyenlőre vége a hajtásnak, muszáj elmennem vásárolni a hétvégén.

De mindenekelőtt szeretném megosztani veletek a napi outfitem, és egy tippet (amit még nem védettem le, hátha írt már róla 1-2 blog), de én nagyon örültem neki, mivel nem csak a magam ruhatárán változtattam egy hangyányit, de lehet, hogy a tiéteken is.


Imádom a laza, háremnadrág-szerű gatyákat, irtó kényelmesek, igaz, előnytelenek is lehetnek (az egyik képen láthatjátok), de ha feldobjátok egy övvel és egy betűrt pólóval, akkor nyáron is tiétek lehet a világ. Ráadásul én ezt a gatyát a 27 fokban vettem fel, és abszolút nem éreztem melegnek vagy túl soknak.


Nadrág-H&M
Felső-Zara
Szandál-Tally Weijl
Öv-Törökországból
Szemüveg-Ray Ban
Nyaklánc-Pimkie

Na de itt nem is ez a legfontosabb dolog, amit írni akartam, hanem: ezt a pólót nem igazán szerettem, és volt még egy hasonló is. Egyszerűen ki nem állhatom, ha valami ennyire lelóg rólam, ráadásul úgy ki tudja dobni az ember mellét, hogy szinte meg kell őket keresni, hova ugorhattak. Mint tudjátok, az idei év nagy divatja lett a "mutasd a hátad", azaz a hátmutogatós pólók, amiből ha akarnék, egyet se találnék, mert a blotokban egyszerűen nincs. Én kapva kaptam az alkalmon és ötleteltem:

A kép minőségéért ne haragudjatok, nem a legjobb, de a lényeg az, hogy csak egyszerűen meg lehet fordítani, és kész egy teljesen más felső. Aki felső hiányban szenved, annak is egy jó tipp, hogy sokszorosítsa ingyen a ruhatárát.
Nem kell azon aggódnom, hol vannak a mellek, csak lazán sétálgathatok. Nem dicsekvés miatt mondom, de ezzel a megoldással ma rengetegen néztem meg az utcán, és nem véletlen, hiszen tetszik az emberek többségének, ha titokzatos egy lány. Ráadásul megmutattam valamit magamból, de nem közönségesen, hanem ízlésesen. Egy ilyen megoldást bárhol be lehet vetni, hivatalos rendezvényeken, vagy akár színház és munkahely, persze meg kell találni az egyensúlyt és okosnak kell lenni itt is, de nekem baromira tetszik, remélem nektek is! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése