2012. május 19., szombat

Mindjárt itt a fesztiválidőszak! Are you ready?

Minden évben ellátogatok egy magyar fesztiválra, akár egy napra, akár egy egész hétre. Biztos rengeteg legendát hallottatok ezekről, de a fesztiválok kritikusai bizonyára szigorúan kritizáltak 1-1 ilyen alkalmat, mivel én tényleg (szinte) csak pozitív élményekkel gazdagodtam. Voltam többször a Sziget fesztiválon, de csak egy-egy napot, na ott tényleg nem tudnék egy hetet maradni, mert rengeteg ember, nagy tér. De az egy hihetetlen nagy élmény, amikor több száz ember a nagyszínpadnál együtt énekel egy számot, és mindenki élvezi az ottlétet. Ráadásul a közönség is nagyon sokszínű, ezt nagyon szeretem.
A Volt fesztiválon tavaly is voltam és idén is végig fogom bulizni a négy napot. Rossz emlékeket nem tudok mondani, rengeteg lehetőség van, és szerintem itt van minden fesztivál között a legjobb zene (na jó, idén a Sziget repertoárja is nyerő lesz), az emberek jófejek, jó ismerkedési lehetőség ez a négy nap. 

Na és most következzen néhány fesztiválos ruha, amik megtetszettek (egyébként ha érdekel még több, csak be kell pötyögnöd, hogy Coachella fesztivál, és rengeteg fesztiválozós kép kijön. Ez egy amerikai fesztivál, és rengeteg híresség megfordul, többek között azért is figyelem mindig ezt az eseményt, nagy inspirációt tud adni az embernek). 







A képek végére láthatjátok, hogy teljesen mindegy mit vesztek fel, még nem is kell passzolnia (jó, talán egy kicsit), úgyhogy kísérletezgessetek bátran a nyár folyamán!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése