2012. május 26., szombat

Rossmann shopping

Tegnap már muszáj volt elmennem a Rossmann-ba, mert sok-sok beauty termékem elfogyott, és pótolni kellett őket, különben...na szóval pótolni kellett őket. :D (olyan aranyos volt a Rossmann, egy utazós fogkefét is kaptam ajándékba, az előttem levő vásárlók pedig a rengeteg macskakaja után még kaptak ajándékba, úgyhogy nézzetek el minél hamarabb, hátha veletek is ilyen rendesek lesznek)

Essence Night in Vegas: Minden külföldi/magyar blogon találkozhattatok már ezzel a fedőlakkal, ami nekem is felkeltette a kíváncsiságomat. Ráadásul nem volt olyan vészesen drága (550 Ft), így kapva kaptam az alkalmon, és már ki is próbáltam tegnap (az előző bejegyzésben láthattátok az eredményt). És nem csak ez a fajta fedőlakk volt, rengeteg új lakk érkezett, amiktől oda meg vissza vagyok, de úgy gondoltam, nem lakkozom olyan sokat a körmeimet, így meghagyom másnak a róluk való posztolgatást :)

Essence Nude Glam Iced Latte: imádom a nude árnyalatokat, mert ezek azok a kis praktikák, amikkel néha nagyobb sikert érek el, mintha egy ütős színt választottam volna. Nem próbáltam még, de a jövőhét folyamán mindenképp tartok egy szeánszot, és posztolok is róla. 


Astor Fashion Studio: nem hittem el, hogy egy ilyen jó körömlakk 230 ft-ért ott kuporgott több másik társával az akciós dobozban. Igaz, hogy most kéknek látszik, de élőben sokkal zöldesebb. Mondjuk üvegben kék, de az ujjaimon simán elmennek zöldnek is. 


Rimmel púder: a vásárlás utolsó pár percében jöttem rá, hogy jéé, elfogyott a púderem, kellene venni, mert a DM-ben nem igazán találtam. Kb 2 percig próbáltam találni egy normálisat normális áron, próbáltam az Essence púdert (szerintem az nem is púder volt, hanem egy darab kő), majd rátaláltam erre (2400 Ft). Csak a kibontás után jöttem rá arra milyen kis helyes tükre és pamacsa van, a fizetésnél pont gondoltam arra, hogy kellene szivacsot is venni, mert nem láttam, aztán lám, egy baromi jó szivacsot adtak hozzá. 


Essence szemhéjpúder: van/volt egy Alverde szemhéjpúderem, de a legbarnább része kiesett, a többi meg kezd kifogyni. Pedig nagyon szerettem, és abszolút meg voltam a színével elégedve, bár elég hamar lejött, azért oda kellett figyelni.Gondoltam, ennyit nem akarom egy szemhéjpúderre kifizetni (Alverse 1790 Ft), mert oké, hogy nagyon jó és bio, de én nem szoktam ennyire sminkelni magam, csak ha kimozdulok valamerre este, mostanában azt se gyakran. Így került a kezembe ez a termék, amit kissé félve vettem meg, mert nem hittem volna, hogy az Essence is tud olyan jó színeket nyújtani, mint az előző. Tegnap kipróbáltam, igaz, csak gyorsan, de meg merem kockáztatni, hogy ugyanolyan, mint az Alverde-s: a szín jó, a tartóssága is (900 Ft)

Essence tus: az Avonból rendeltem egy szemhéjtust, mert meg akartam tanulni a cicaszemeket. De sajnos ez nem így lett, mivel a tus borzalmas volt: alig volt színe, vékony volt az ecset, és folyamatosan újra mártogatni kellett. Így muszáj volt vennem egy újabb tust, és pont szembe jött velem az Essence pultnál. Tegnap kipróbáltam, és abszolút meg vagyok vele elégedve: igazi fekete színe van, az ecset gyönyörű és megfelelő vastagságú vonalat húz, nem kell újra mártogatni. Egy hátránya van, hogy könnyen lemosható, de egy-két ügyes praktikával ez is megoldható (650 Ft).

Maybelline Watershine Gloss Mauve Star: Ez a szájfény is az akciós pultban volt, azért ilyen megviselt szegényke, de mivel a teteje le volt zárva, ezért bátran vettem meg 300 Ft-ért.  Nekem abszolút megfelel a mérete, mert pont belefér a kis sminktáskámba, remek színe van, és jó állaga. Nem utolsósorban pedig isteni illata van!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése