2012. május 19., szombat

Hogyan legyünk madarak?

Egyszerűen imádom a tollas kiegészítőket, attól függetlenül, hogy csekély számmal rendelkezem belőlük, de igyekszem idén nyárra gyarapítani szerény gyűjteményemet, bár nem könnyű tökéletes darabokat találni, amiket használni is tudnék. A tollakban az a legjobb, hogy mindenkinek jól áll, könnyen párosíthatóak bármilyen stílussal (legalábbis az enyémek), és nem sok lány meri őket hordani, ami azért jó, mert nagyon extrává válhatunk, ha netán felvennénk egy ilyet.

Mindkét ékszert a New Yorker-ben vettem még tavaly. De ahogy a boltokat néztem, szerintem idén is biztos lesznek (bocsi a képekért, de most csak úgy felkaptam ezeket, hogy lefotózhassam nektek). 

Hoztam két "tollas" szettet, amik nagyon megfogták a fantáziámat. Amint látjátok, tényleg lehet több stílussal is keverni, és mindkét esetben abszolút beleillik az outfitbe. 


És végül ismét egy kép a kertünkből, úgy látszik nem unom meg a fényképkészítést. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése