2012. május 15., kedd

Outfit-főszerepben az állatok

Bocsássatok meg, hogy nem egy rendes képet hoztam, de nem volt itthon akkor senki, így sikerült ezeket a képeket magamnak megörökítenem.

Tavaly nyáron vettem a Stradivariusban ezt a felsőmet (denevérujjú), nagyon szeretem, bár erősen bolyhosodik a sok mosástól, de azért a potom pénzért nem bánom. Szinte mindenhez tudom hordani, és furcsa, de senkin nem láttam viszont ehhez hasonló mintákat (madár).


Húsvétra kaptam egy sálat a keresztszüleimtől, és bár merész választás két mintás cuccot vegyíteni, nem éreztem, hogy elütnének egymástól (sál-Promod).


Ez az imádnivaló (mutáns)bogaras gyűrű is a Stradivariusból van, potom 600 ft-ért, még télen jutottam hozzá. Nem hittem el, hogy egy ilyen jó gyűrűt csak úgy otthagynak, kerestem-kutattam, vajon milyen hiba lehet benne, de abszolút rendben volt (kivéve pár kihullott kis kövecskét, de túléltem).


És az utolsó nem állatos, de ez is az outfit része volt. Ezt a táskát anya vette még évekkel ezelőtt a Douglas-ban, szerintem idén is árulnak ilyet (anno 1500 Ft volt). Én is szerettem volna egy új táskával beújítani, valami ilyesmivel, akkor jutott az eszünkbe ez a táska, szóval ez lett az új szerzemény. Amúgy mindenkinek ajánlom, minden szettet eszméletlenül jól feldob, emellett pedig remekül lehet bele pakolni, nagy és tágas. A színe pedig tökéletes.


És tényleg végül pedig egy kis virágocska a kertünkből. :) Szép délutánt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése