2012. május 8., kedd

Costume Institute Gala 2012

Nem szokásom különböző kisebb-nagyobb eseményekről megemlékezni, de van pár kivétel, például ez a Gála is az, ami talán közelebb is áll a szívemhez, mint az Oscar felhozatal. Valahogy minden évben annyira sokszínű ez az esemény, akár ruhák, akár a megjelentek szempontjából, hogy muszáj firkantanom róla pár sort (ami nem lesz pár sor, valljuk be!). Összességében nagyon kevesen voltak, akik biztosra mentek, sokan kockáztattak, sokaknak be is jött, bár valaki csúúnyán melléfogott. Ti is látni fogjátok, sokkal jobb, mint bármelyik díjkiosztó. (és bocsi a kis képekért, de úgy gondoltam így átláthatóbb a dolog).

Camilla Belle- tudom, sokan kérdezitek, ki is ő, elégedjünk meg azzal, hogy színésznő. Az egyik kedvencem, mert annyira karakteres arca van, és a stílusa sem utolsó. A ruha is bejön, jó, nem kockáztatott sokat, de annyira jó az összhatás, hogy muszáj megemlítenem. A sminkért meg kifejezett pirospont, nagyon bátor volt a rúzs miatt, és a ruhához tökéletesen passzol a femme fatale külső.

Carey Mulligan- ő volt az egyik legnagyobb meglepetés számomra, szerintem nektek is egyértelmű, hogy miért. Eddig ismertük a jókislány Carey-t, most átváltott dögösbe, és meg kell, hogy mondjam, talán ő az egyik kedvencem, mert annyira elképzelhetetlen lett volna számomra a választása.
A haj-smink kombináció passzol, nem lőtt túl a célon, talán csak a ruha hossza, amin vacilálnék.


Beyonce- minden tiszteletem az övé, de meg kell hogy mondja, ez nem az ő napja. A ruha felsőrésze még csak-csak, bár azzal nem értek, hogy szülés után miért kell azért is mindenét megmutatni. Ezen felülemelkedtem, és úgy néztem, mintha még mindig csak a 20as éveiben járna...de akkor sem értem a szőnyeg részét a dolognak, biztos csak a jó szándék vezérelte, amikor felpróbálta otthon.

Coco Rocha- valamiért megkedveltem ezt az összeállítást, talán azért, mert titkon újra akarom élni gyerekkoromat (?). Minden esetre bátor vállalkozás volt, ezt díjazom, és én a stílusához és a külsejéhez el tudom képzelni, a személyiségéhez mindenképp passzol a ruha. A hajjal vacilálok, mivel tudom, hogy eredetileg milyen hajfestésre gondolt (csak halvány pink csíkokat akart), de a fodrásza volt olyan "ügyes", és barbisra csinálta. De hát ez van, majd kijön egyszer.

Scarlett Johanson (más néven: akinek soha nem tudtam leírni a nevét)- olvastam az egyik blogon, hogy ő volt a szerkesztő kedvence, én pedig személyiségemhez hűen abszolút nem értek vele egyet. Nem mondanám rossznak, de az összhatás kifejezetten csapzott, szerintem ennek egyetlen oka a haja. Olyan, mintha a fodrásza én magam lettem volna (nekem sincs sok tehetségem hozzá), és azt kérte volna, csináljam meg olyan szomszédlányosra, tudod, aki olyan átlagos. Na ez pont olyan! Pedig a ruha tényleg kis csini, a díszítés pedig fenomenális, de most nemet kell hogy mondjak.

Elizabeth Banks- na ilyen egy ruha, persze, nem a leghétköznapibb értelemben, hiszen sokunknak mersze sincs még hozzáérni egy ilyen ruhához, de szívesen megnézném benne magam, ha csak úgy hozzám dobnák az utcán.
Jó az igaz, hogy a beállás-kép kombó nem az igazi, de majd keressetek utána, nézzétek meg a többi emberkét is, aztán ha ideértek Elizabeth-hez, érezhetitek, hogy felüdülés a többit klasszikus ruhához képest. Persze ez is 50-50%, kinek hol dől el, mi a jó ruha, és biztos jó vitadélutánt tarthatnánk erről, de maradjunk annyiban, hogy extra.

Dakota Fanning- azt hiszem, ő még csak 17 éves, úgyhogy nem szabad ilyen fiatalon drámai költeményekbe bujtatni egy fiatal lányt, szerencsére ezt elkerülték. Nekem ez a lila egy kicsit tompa a fehér bőrhöz, bár az sem lett volna az igazi, ha egy túl sötét ruhát adtak volna rá, az lett volna a Drakula-est! Valahogy nem érzem átütőnek az összeállítást, bár elbűvölő, azt mindenképp meg kell hagyni, csak így tovább!

Lana Del Ray-ugyanazon a blogon szintén olvastam, hogy kár, hogy magán hagyta a Piroska-kabátkát, mert így már nem jó az egész. Engem ez abszolút nem zavar, és az sem, hogy az arckifejezés nem megszokott, lássuk be, neki ilyen az arca és kész. És én örülök neki, hogy volt valakin ilyen "kabátka", mert nem sokan próbálkoznak vele, érthető okokból. A másik, hogy a ruha szabása is perfect, és maga a ruha anyaga is telitalálat, csillog-villog, így már önmagában megspórolta a kiegészítőket.

Mary Kate Olsen-hirtelen az jutott eszembe, biztos azért nem ugrik be az arca, mert egy no name személy, de aztán rájöttem, hogy jaa, ez az egyik Olsen-lányka a sok közül. Szegényt, jól megtépázta az idő, vagy ha nem is tépázta meg, akkor elfogyott a pénze, és a nagymama gardróbját kirámolta, illetve ellesett tőle néhány szépség trükköt. Tanulság: a nagyikat hagyjuk békén, ők csak süssenek csak sütit amíg mi felöltözünk!

Rihanna-nekem mindig is a fekete haja volt a kedvencem, tanácsolni is fogom neki, hogy vágassa le megint rövidre, mert az volt az álom séró. Örültem, hogy egy kicsit fellélegezhettem a ruha miatt, mert nem mindig szokott összejönni a "kapjunk magunkra valamit, biztos jó lesz, mert drága volt" elv, amit az utóbbi időben jó sokszor eljátszott. Igaz, most egy hüllőt vett magára, de képzeljük el, ha ez a hüllő még neonszínű is lenne. Tehát becsüljük meg amink van!

Emma Stone-Miss Pókember elvette pasija gúnyáját, és feldobta egy kis celofánnal, mellette pedig karácsonyi dalokat énekelgetett, mert bizony elég karácsony ihletésű lett. De legalább fülig ér a szája, szóval nem érzi ő rosszul magát, biztos várja az ünnepeket.

Cate Blanchett-első gondolatom, miért lépett bele egy egész állatkertbe, de aztán rájöttem, hogy jaa, ez a lényege a ruhának. Jó, ezt elfogadtam, de azt nem értem, hogy miért nem mutat meg magából valamit. Mert azt értem, hogy idősnek érzi magát a magamutogatáshoz, de jobban tetszett volna, ha láttat valamit a dekoltázsból, mert akkor nem úgy nézne ki, mint egy kisállat gondozó, aki kölcsönvette a maci papucsát.

Marion Cotillard-a fiús haj meglepetés volt, de a többi is, mit ne mondjak. Örültem, hogy valaki mutogatja a lábait, és azt sejtelmesen teszi, nem "nesze itt van és nézd" alapon dörgöli oda egy elegáns gálon a lábát a kamera szájába.

Cameron Diaz-sajnos nem vagyok oda Diaz kisasszonyért, de veszek egy nagy levegőt, és próbálkozom. Mi történt az eddig magamutogató Cameronnal? Jó, annak örülök, hogy nem úgy néz ki, mint egy szörfös és egy utcasarkán álló hölgyemény egyvelege, de azért nem kellett volna ennyire elvetni a sulykot. Úgy néz ki, mintha már elásta volna fiatalságát, mondjuk azért tényleg nem fiatal, és ezután menne a saját temetésére. Na jó, viccet félretéve, szerintem neki is mutogatnia kellett volna magát. Üzenem neki, hogy a jelszava legyen a visszafogott mutogatás!

Kristen Stewart-én azt mondom, örültem, amíg vámpír volt, mert addig olyan csinoska volt. Mindig próbál lázadni, szerintem nála beakadt ez a lázadjunk dolog, mert amikor meglátom, mindig az én lázadásom jut eszembe, de legalább nekem nem ment rá a ruhatáram. Na mindegy, szerintem találjon a való életben egy vámpírt, aztán tárgyalhatunk a dicséretekről.

Amy Adams- szeretem, hogy mindig olyan elbűvölő, ez a masni is olyan aranyos, de szerintem ezt nem a ruhához adtá, hanem beugrott a legközelebbi cuki-boltba, és bevásárolt, mondván, hátha jó lesz valamire. Pedig ha megnézitek, enélkül a ruha sokkal jobban kijönne, egyszerűbb lenne, de mégis nőiesebb (vegyél másik övet lécci lécci lécci!)

Renee Zellweger-neki is én voltam a fodrásza te jó ég, nem kellett volna nekem csinálnom itt a dolgokat, mert ez se jött össze. A másik, amit magyarázzon el nekem valaki, hogy miért kezd el minden 40 feletti nő furábbnál furább megoldásokkal előrukkolni? Oké, ezen a képen nem látszik, de a ruha elölről kb átlátszó, ami annyira sok ezzel a hátkivágással, hogy csak na. Majdnem elfutottam amikor láttam, pedig ő szép volt, de az arcának és a testének sem tett jót ez az állandó hízás.fogyás Bridget Jones módra.

Kate Bosworth-repes a szívem, mivel eddig Kate mindig halál sápadt volt, és fura ruhákat aggatott magára. Jó, most se megszokott ez a ruha, de egy picit barnult, egészséges színe van, és így annyira jó ránézni (tanulság: azonnal ki kell feküdnie mindenkinek a napra!)

January Jones-a ruhával nem vagyok teljesen kibékülve, ez a sárga valahogy a bevásárló szatyorra emlékeztet, lényeg a lényeg, nem a legszebb sárga, pláne úgy, hogy fekete izék is vannak benne + a kék nyakláncot nem tudom hova tenni. Olyan, mintha egy rakodó munkás sárgában lenne és fekete izék is vannak a ruhában, és a kezében tart egy nyakláncot, amit én nyertem. Bocsi, elragadott a fantáziám.

Sofia Vergara-bejön ez a csaj, főleg azzal a tudattal, hogy a 40hez közeleg (igen, itt sírom magam álomba, amikor nekem ilyen fiatalon nincs ilyen szuper alakom és kisugárzásom). A ruha csillogása miatt nem kell Swarowski nyaklánc sem, elég 1-2 bizsu és/vagy igazi gyémánt, amit remekül meg is oldott.

Nina Dobrev-én úgy vagyok vele, nagy uszállyal nem lehet mozogni, szerintem külön edzettek rá az uszályosok (én csak az esküvőmre szeretnék hercegnő lenni, az is épp elég lesz). Szép ruha, de Nina nincs összhangban a ruhával, nem érzem a kettejük között létrejött köteléket.

Claire Danes-ránéztem a képre, és az első gondolatom, vajon milyen nehéz lehetett a ruha súlya. Ezen kívül nem tetszik a megoldás, Claire mindenki helyett villantott dekoltázst, biztos így beszélték meg a közös meetingen, de ettől eltekintve a haj és arc miatt olyan szimpatikus az egész lány (na meg plána akkor, ha Hugh Dancy, a férje is mellett van).

Gwyneth Paltrow-ömm nem tudom ki hogy van vele, de egy ilyen gálára nem egy hosszabb ruhában illene jönni? Na meg persze a zsíros hatású hajról nem is beszélek, amiről persze, tudjuk, hogy nem zsíros, de akkor sem érnék hozzá.

Jaime King-Hart of Dixie sorozatot szoktam nézni (emelje fel a kezét, aki szokta), és ott bizony szőke hajjal szerepel, ami szerintem szenzációsan jól sikerült+a sorozatbeli stílusa is rettentő aranyos. A hajszín is más lett, a ruha anyaga is elüt egy picit a megszokottól (mit picit, eszméletlenül függöny érzetem van), a szabás aranyos, de nem vagy a kedvencem.

Jessica Alba-na ez már ruha a mindenit! Alba bevállalta a lehetetlent, hiszen én rögtön valami csomagolóanyagra gondolnék először, de a beállás+smink+alak+haj annyira viselhetővé teszi, persze ehhez hozzátartozik, hogy Alba alapból ilyen, ő mindent mindennel elven gondolkodik, persze egy stíluson belül, ő aztán mindent bevállal.

Solange Knowles-na látjátok, látjátok, még egy kókuszszedő is fel tud öltözni, és milyen jó ez a sárga ruha is. Na jó, nem is ez a munkája, ő csak Beyonce kishúga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése