2012. május 13., vasárnap

H&M shopping

Ahogy terveztem, ma is el is látogattam az Alle-ba, ám az árakat látván figyelmem inkább a H&M felé összpontosult, elsősorban a fürdőruhákat vizslattam. Imádom az Allé-t, minden bolt kínálata jobb, mint bárhol máshol, de még ennek ellenére is kissé csalódottan vándoroltam át egyik boltból a másikba, mivel az árak az egekben vannak, és bizony rengeteg kívánságlistás darabra találtam a nap folyamán, amiket nem volt könnyű otthagynom. Wish list, ami még kell: fesztiválózó válltáska, neon felső, felsők a h&m against aids kollekcióból (egyszerűen elbűvölőek!), fém ékszerek, szandál, balerina cipő.

Na de lássuk mit sikerült vennem több óra tanácstalanság után:

 Ennek a felsőnek nagyon örültem, biztosan láthatjátok rajtam a közeljövőben, ha jobb lesz az idő. Az Against Aids kollekcióban rengeteg hasonló aranyos felsőt találtok, nem is hittem el, amikor a kezembe került ez a felső. Soha nem akartam halálfejes dolgokkal kapcsolatba kerülni, de ma elég bátor (és fáradt) voltam, így velem jött a próbafülkébe. Nem bántam meg! Annyira jól áll, igaz, kicsit rövidebb, mint amiket hordani szoktam, de beleszerettem, nem hagytam ott.

Ezt a fülbevalót a C&A-ban vettem egy barátnőmnek ajándékba. Bajban voltam a vásárláskor, eredetileg csak ajándékot mentem venni, de látjátok, hogy mi lett belőle. Annyira megtetszett ez a fülbevaló, hogy azon gondolkozom, ne vegyek magamnak is. De aztán rájöttem, hogy én nem tudnék ehhez öltözni, nem tudnám rendesen kihasználni.





H&M-es szerzemény, nem tudtam otthagyni, miután láttam egy posztban, igaz, ott egy másfajtáról beszéltek, de úgy döntöttem, ez jön velem.

Nem tudjátok elképzelni milyen sorokat álltam ki, és mennyi ideig válogattam a felsőket, amíg a legjobb hármat versenyeztettem egymással (a harmadik egy fodros volt, csak fekete színű). Úgy döntöttünk anyukámmal, hogy a fekete felejtős, hiszem barna hajam miatt sok lenne a sötét szín, és egyébként is unalmas. Így kettőt vettem meg, nem tudtam dönteni (a fodros zöld, nem citrom, csalóka a fény). 

Szerintem mindenképpen menjetek el vásárolni fürdőruhát, és max a H&M-ben vegyetek ezt-azt, mivel a többi boltban érdemesebb megvárni a leárazásokat, mert rámehet ingetek-gatyátok is. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése