2012. május 24., csütörtök

Napi outfit

Bocsánat bocsánat, de a képek épp most, sötétedéskor készültek, ráadásul egy vihar van készülőben...na igen, nem a legalkalmasabb időszak, de mindenképp meg akartam nektek mutatni az egyik legkedvesebb felsőmet.

Egyébként a színek többé kevésbé stimmelnek, tényleg sorry, hogy ilyen sötét :(
Ma készültem a változó időjárásra, személy szerint én ki nem állhatom, hogy nem tudok tökéletesen az időnek megfelelően öltözni, bár próbálkozom. Tudom, a halászgatya nem egy megszokott ruhadarab, de úgy döntöttem, miért ne venném fel: először is kényelmes, ápol és eltakar, ugyanakkor ott feszül ahol kell (többnyire), és bármivel feldobhatom, hogy ne úgy tűnjek, mint egy kislány, aki csak most jött ki az oviból :)
Na de itt a felső a lényeg, illetve annak a hátulja:

És furcsa volt, mert tavaly egy leárazáson vettem, mindössze 1500 vagy 2000 ft-ért. Azt hittem, hogy valami hibás lesz, és pár alkalom után ki kell dobni. De nem így lett, azóta is minden hónapban hordom legalább egyszer, főleg ebben a jó időben. 
Imádom ezt a táskát, tipikus tavaszi-nyári kiegészítő. A másik nagy előnye, hogy szinte mindenhez megy, alig koszolódik, és rengeteg cuccom elfér benne (szinte az egész iskolát benne viszem minden nap).

A sarumat is nagyon szeretem, igazi strapabíró, ami mindig kell. Ebben megyek fesztiválozni, hosszabb sétákra, bulizni. 
A láncot már mutattam nektek, ehhez a szereléshez pedig abszolút beleillett a felső mellé egy másik kis extra dolog. 

  • felső-Pull and Bear
  • nadrág-New Yorker
  • saru-New Yorker
  • táska-Springfield
  • laza kis felső (drapp)-Zara TRF
  • lánc-New Yorker
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése