2012. május 28., hétfő

A májusi eső aranyat ér...

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem kezd egy kicsit elegem lenni ebből a változó időjárásból. Nem csak azért, mert néha szétreped a fejem, hanem mert egy értelmes programot nem tudok összeállítani, mert attól félek, mikor fog esni. Úgyhogy ezen felbuzdulva írok az előnyeiről, hogy miért is örüljünk ennek a szutyok, anti-nyár időnek.

1. előny: a vizsgára tanulóknak nem fáj a szíve a strand, jó idő és a nyár után, nem minden másodpercben vágynak ki a napra. Én május elején vizsgáztam, és a 4 napos szünetet azzal töltöttem, hogy tanultam ráadásul akkor voltak a 30 fokok.


2. előny: ha nem vagy megelégedve a testsúlyoddal, és az edzésterved nem volt elég hatékony, még van pár napod az eső és a hűvös idő miatt, hogy javíts a helyzeten. Edzésre fel!


3. előny: ne sajnáld az időt a mozizásra! Eddig nem akartam moziba menni, mivel minden percét ki akartam élvezni a jó időnek. Na de most nagy esélyt látok arra, hogy a holnapi napomat egy moziban töltsem, mert ezt az időt igazán nem sajnálom.


4. előny: kultúrális programokat szervezhetsz. Igaz, a mozizást is ide írhattam volna, de az számomra nem mindig a kultúrához kapcsolódik (egy Avengers nyilván nem sorolható egybe egy múzeummal). Van néhány múzeum és kiállítás, amiket mindenképp meg szeretnék nézni (főleg fotó), és egy gumicsizmával szinte gyerekjáték lesz ez a hadművelet.
De megemlíteném az irodalmi részét is a dolognak, hiszen esős időben szerintem eszméletlen hangulatos olvasni. Nem szeretem a verseket (talán még nem nőttem fel igazán, hogy megértsem és értékeljem őket), úgyhogy maradt a regény és társai.


5. előny: ülj le, és főzz egy finomat! Ha már kinti programot nem tudtatok szervezni a barátokkal, főzzetek valami jót, borozzatok, beszélgessetek. Szerintem nincs is annál jobb, amikor egy hosszú idő után össze tudtok ülni és csak beszélgettek, nevettek, isztok egy kicsit (egy kis vizipipa, már aki szereti), és kész egy tökéletes este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése