2012. július 23., hétfő

Snow White-hófehér körmök

Meguntam a sötét lakkokat, így visszatértem a nyári színekhez, és ezt a fehér színt választottam, ami az egyik legnagyobb kedvencem :) Amikor megvettem még 2 évvel ezelőtt, mindenki olyan furán nézett rám, biztos azt hitték, hogy hibajavító van a körmömön, pedig egyáltalán nem :D
Sok mindennel lehet kombinálni, és elegáns eseményeken is megállja a helyét (nekem most ilyen a nyelvvizsga), de feltűnő is egyben, szóval nem veszek el a nagy tömegben.


Persze, hogy ne legyen olyan snassz, megspékeltem egy kis csillámmal, amivel már tényleg nagyon tetszik :) Mindkét lakk a H&M-ből van, a fehér két rétegben került fel. 

Egyébként tényleg ajánlom a H&M lakkokat, mert nagyon jó befektetés: egy részt nagy kiszerelés (és igazolhatom, hogy 2 év után sem szárad be, tehát bátran lehet őket tartogatni) és a minősége is abszolút megfelel a követelményeknek. 

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Imádom a fehér lakkot :), de már páran megszóltak és meg is néztek, hogy fehérek a körmeim. Pedig nekem nagyon tetszik ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem nagyon hasznos egy fehér lakk: lehet alaplakk, vagy egyszerűen csak feldobom és kész :) pláne, hogy kb ugyanazt a vibráló hatást érhetem el vele, mint egy neon lakkal, ja és bulikban UV fényben világít is. kell ennél több? :D

      Törlés