2012. július 11., szerda

Ebay kedvencek

Najo, mostmár hivatalosan bevallom, hogy ebay függő lettem, ami egy picit érthető, hiszen kis hazánkban ma már nehéz egyedinek lenni, hiszen az rengeteg pénzbe kerül, ha nem a H&M-ből vagy hasonló boltokból akarok vásárolni. Így tettem egy lépést az ebay felé, nagyon sokat olvastam róla, utánajártam, és azóta szinte majdnem mindennap egy kis időt eltöltök, hogy megkeressem a legjobb ajánlatot egy tárgyra.

Nagyon megbízhatónak találom, szerintem a következőkben mindenképp fogok nagyobb dolgokkal is próbálkozni, amikor már nagyobb lesz a bátorságom :D
És következzenek azok a kedvencek, amik vagy nagyon nagyon tetszenek, vagy nagyon olcsóak és azért tetszenek, vagy mindkettő:

1.hosszú szoknya


 Az idei nyáron nagy népszerűségnek örvendenek a szoknyák. A kép egy picit béna, szerintem a linken található 6$-os szoknya (ami 1320 Ft kb) sokkal szellősebb, és divatosabb, de azt a képet nem tudtam ide belinkelni.

2. angyalszárnyas gyűrű


Imádom a gyűrűket, főleg a különlegesebb darabokat. Ilyet még nem láttam egyetlen üzletben sem, de szerintem biztos 2 ezer ft körül lehetnek, míg az ebay-es verzió csak 1, 75$ (385 Ft), ami valljuk be, nevetséges ár, pláne, hogy a gyűrű állítható, tehát nem kell izgulni, hogy jó lesz-e pici ujjacskánkra

3. clutch és clutch

 

Az idei évben nem hiányozhatnak a clutchok. Nagyon sokat keresgéltem a tökéletes választék iránt, mivel a boltokban nem igazán találtam meg az álom táskát (najo, a Zarában azért voltak szép darabok), de csak a H&M-ben volt elfogadható áruk, de ha azt veszem meg (4 ezer ft), akkor az egyediség egy cseppjét sem fogom érezni, mert rengeteg fiatal bejár ugyanebbe az üzletbe. Ráadásul én nem éreztem biztosnak a kínálatukat.
Mindkét darab több színben megtalálható, kb kevesebb, mint 10$ az áruk, ami 2200 Ft. Én biztos befektetek egy ilyenbe, mert nagyok, és ugyanolyan minőség, mint a többi bolt áruja, hiszen mind ugyanonnan jön, egyetlen különbség, hogy erre nincs ráírva, hogy Stradi vagy Bershka.

4. szegecses karkötő


Ugyanezt a karkötőt már megrendeltem (ill meg fogom), mert szeretem a szegecseket, és tényleg nem gyakran találkozni ilyesmi darabbal az utcán. 1, 45$ ismét egy röhejes ár egy ilyen szépségért, szóval csapjatok le rá.

5. angol zászlós sál


Minden, ami angol vagy amerikai zászlós, az idén divat, vagy valami olyasmi. Sok fürdőruhát láttam már, én nem tartom nagy durranásnak, de ez a sál kifejezettem tetszik.

6. matrózos táska


Click to enlarge
Ha még nincs strandtáskád, vagy egyszerűen csak nyári táskád, és szeretsz matrózosan öltözni, akkor itt a lehetőség. Rettentően nagy táska (ez jó nekem! :D), jól teletömhető, de mégis, megállja a helyét emberek között is, szerintem a legjobb egy laza farmer összeállításhoz vagy valami feketéhez. 12, 58$ azaz 2800 Ft


7. DIY szegecs


Rengeteg üzletet végigjártam szegecsek után, de mindenhol nemet mondtak. Erre való az ebay, itt mindent meg tudunk találni, bármilyen lehetetlennek tűnik is. 2, 08$ azaz 460 Ft. Nekem tegnap érkezett meg a csomag, abszolút elégedett vagyok, ezüst színűek, kisebb méretűek és jó sok :D

8. nyári pakolós táska


Persze, több színben is létezik, de talán ez a legütősebb. Nyári táskának tartom, mert nagyon könnyed, színes. 14$ azaz 3080 Ft


Még fogok gyűjteni nektek ebay-es csodadolgokat egy következő posztban. Addig is nézegessetek, regisztráljatok (aki még nem tette) és induljon a vásárlás. Meglátjátok, kilométerekkel kevesebbet kell fizetni  a legtöbb esetben, szerintem abszolút megéri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése