2012. július 23., hétfő

Pasztell szerelem

Najo, ma tényleg aktív voltam, de ezt az utolsót tényleg meg kellett csinálnom, mert nagyon rá vagyok kattanva a pasztell színekre. Természetesen a polyvore alkalmazás a segítségemre volt.

Egy kis rock&roll-t is bele akartam vinni, ezért kapta ezt a szegecses kabátot és az aviátor szemcsit. És most figyeljetek lányok: a fiúk elsöprő többsége a lányon imádja, sőt odavan az aviátor szemüvegekért, ezt a fajtát szeretik a legjobban. Tehát mit sem kell tennünk, mint felkapunk egyet a boltból és már hordjuk is. Amúgy nagy előnye, hogy nem fog egyhamar kimenni a divatból thanks god!
De egy kis colorblockingot így is belecsempésztem a cipő segítségével, mert nagyon jó ötletnek tartom azt, hogy több visszafogott színt keverjünk ilyen módon, mert akkor nem leszünk annyira kimértek és megtervezett hatásúak sem (sajnos én gyakran beleesem abba a hibába).

Ja és azért választottam ezt a kis brites gyűrűt, mert egyrészt itt a nyakunkon az Olimpia, másrészt minden, ami amerikai vagy brit zászlós, az most nagyon kelendő, de úgy gondoltam, hogy egy egyértelmű zászlós mintás izét odavágni elég egyszerű, így visszafogott és nagyon aranyos :)


pastell dream



3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a korall színű ruha :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy hasonló ruhát már nagyon régóta keresek, de sajnos itthon elég nehéz hozzájutni az extrább darabokhoz :/

      Törlés