2012. július 12., csütörtök

Kedvenc-szegecsek, halálfejek

A szegecsek már pár éve hódítanak szerte a világon, egyre több követőjük lesz, de idén nyáron váltak csak igazán kedveltté. Nagyon megszerettem őket, de kb 2009 telén, amikor Pixie Lott már elkezdte viselni a szegecseket, akkor szerettem volna stílust és gardróbot váltani, mert nagyon megtetszett a stílus, ami nőies, de lázadó, aztán végül letettem róla, mert soha nem sikerült rá pénzt varázsolnom :D
Igaz, most hirtelen nem találtam rendes képet 2009-ből, olyat, amire gondoltam, de ez áll talán a legközelebb az akkori ruhatárához, és ahhoz, amit én is a magaménak akartam tudni. 
Most persze fel tudnám sorolni a tipikus közhelyeket, amiért igazán szeretem ezt az őrületet, hogy feldob minden outfitet, és hogy hazánkban még nem elég bátrak hozzá az emberek, hogy hordják, tehát garantált, hogy egyéniségekké válunk ezáltal. De ezek mind igazak, és elég jó indokok, hogy mindenki bevegye a ruhatárába. 
Hoztam pár inspirációs képet, amik tényleg igazán jók, és megvalósíthatók egy kis szegeccsel és (remélem) minimális ügyességgel, ami nekem van :D


 

Jó, talán ez egy kicsit erős példa, mert egy jó kabátot nem szívesen alakítanék át, viszont egy eredeti szegecs darab eszméletlen drága lehet, sőt, biztosan tudom, hogy az, de gondoltam, hogy beteszem, hátha...

Jó ötlet ez is, bár nekem valamiért nem igazán állnak jól a teljesen begombolt ingek, de talán ilyesmi visszafogott szegeccsel megbolondítva még talán nekem is jól állhat.


Amúgy ez a kedvencem, mert akármilyen cipővel megcsinálhatjuk (jó, legyen hasonló vászon cipellő, szóval ne a legdrágább bőrcipővel kezdjétek). Nekem most egy alacsonyszárú fekete converse várja, hogy egy kicsit megcsócsáljam, persze nem ilyen vadul, csak egy-egy jelzésértékű szegecset tennék rá, hogy megmaradjon azért a cipő jellege, és ne egy gothik csak legyen belőlem :D

Szerintem valami ilyesmi fog történni a nadrágommal is, ha végre ráveszem magam, hogy ténylegesen elkezdjem a DIY terveimet. 

A "cikk" közepén rájöttem, hogy szeretnék egy pár szót szólni a halálfejekről is, mert oké, hogy nem lehet őket felragasztani őket egy-egy felsőre, de ugyanakkor ehhez a stílushoz egy kicsit hozzátartoznak, plusz szerintem egy szegecs cucc és egy halálfej elég jól passzol(hat) egymáshoz.
Persze, először a halálfejekről mindenkinek az emo stílus jut az eszébe, ami 2007 tényleg nagy divat volt, szerintem az egyik legdurvább jelenség volt évek óta. Több ezer fiatal viselt hasonló hajat, ruhákat, hallgatta ugyanazt a zenei stílust. Egy picit össze akarták mosni a punkkal, de nem sikerült, mert az emo stílus túlságosan színes volt, a punk meg inkább a piros és fekete színekben kimerült, plusz a punk zene sokkal jobb, mint egy emo (Simple Plan vs. Tokio Hotel).
A napokban egyre több halálfejes cuccal találkozom, és egyre jobban megtetszik egy-két nőiesebb darab. Kb 1 hónapja ráadásul rendeltem egy halálfejes sálat, és azóta nagyon szeretem, bár mostanában nem hordom a melegre való tekintettel, de most, hogy lehült az idő, és vannak szegecses cuccaim, így bátran fogom őket párosítani egymással.
A minta teljesen passzol, de azt tudni kell, hogy nem ilyen nagy, mint a képeken látszik, egy kisebb darab, de nekem így is teljesen megfelel. ITT meg tudjátok nézni. 
Ugyanezt a sálat (jó, talán egy nagyobb darabot) a Bershkában láttam 3 ezer ft-ért, amit szerencsére nem vettem meg, mert így ezer ft-ért jutottam hozzá egy másik darabhoz, ennyit pedig megér kiadni egy olyan cuccért, amit nem mindig hord az ember és nem mindenhová, de néha jól esik elővenni a szekrényből különleges alkalmakra. 

A következő cucc, ami a wish listen van, egy nagyon aranyos kis halálfejes fülbevaló, és ez tényleg nagyon aranyos. ITT tudjátok megnézni.
All in all, jó kis dolgok ezek, mind megérnek egy-egy próbát, persze valakinek nem illenek a stílusához, de ez nem elég jó indok, mert elvileg nekem sem illett, aztán végül elkezdtem hordani őket :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése