2012. július 23., hétfő

Neon körmök-inspiráció

Azt hiszem ma köröm(lakk) napot tartok, hiszen ez a második körmös bejegyzés ma. Gondolom mondanom sem kell, hogy az idei nyár slágere a neon színű körömlakkok (a pasztell lakkokról és más társairól lesz másik bejegyzés, úgyhogy most a neonra koncentrálok).
Jó kis színek, persze egy bizonyos korban mutatnak jól az emberen, 30 fölött nem igazán érzem odaillőnek egy munkahelyre, tehát oda kell figyelni hogy ki és milyen alkalomra alkot egy szuper lakkozást. Úgy gondolom nem könnyű feladat egy igazán jó és extra festést csinálni. Persze volt három neon lakkos cikk a honlapon (itt, itt és itt), de ezek egyszerűek, mutatósak, ámde egyszerűek. Viszont mivel nem vagyok technikából jó, és még a sima lakkozást is el tudom szúrni, valami olyan technikát keresnék, ami nem mindennapi, viszont nem kell hozzá két jobb kéz :D
391454_358826154186246_680979693_n_large
Ha neonozni akarunk, minden körmünket fessük le, majd pingáljunk valamit a gyűrűsujjra. Szerintem ez jó ötlet, mert csak egy díszítő ecset kell hozzá (nem tudom a speciális nevét bocsi :D), és bármi jöhet. Még az sem baj, ha nem szabályos, csak domináljanak a színek.
Eq7oltbjftmggsl7anjzx7uk8w3_large
Szerintem minden alap színnel (fehér, fekete, esetleg szürke) jól mutatnak a neonszínek ilyen módon. Visszafogott, neonos egy kicsit, bár komplikált lehet megcsinálni, de bátraké a szerencse.
Img_5757_large
Mióta szeretném már kipróbálni ezt a technikát, de soha nem tudom, hogy fogjak hozzá, mert ez még a franciánál is nehezebb, nekem meg még az sem megy mindig. A pasztell színek és a neonok nagyon jól kombinálhatók, ebbe eddig nem is gondoltam bele. És mivel itthon el vagyok látva pasztellekkel, majd talán lesz is kép a kombinációról.
101260691591973147_fv7dl6dz_c_large
Az előző kép csak más beállításban. Én egyszer egy hasonlót kipróbáltam, és nagyon jól néztek ki együtt a színek, csak az a fontos, hogy a neon szín legyen domináns, ne a pasztell szín.
Neon_yellow_and_white_randoms-540x422_large
Nyilván ezt nem úgy kell érteni, hogy minden ujjra más minta kell, ezek inkább ötletek, amivel feldobhatjuk a gyűrűs ujjunkat.
85146249175358716_eigdne0w_f_large
Igen, pont ilyet akartam csinálni tegnap, de már nem bírtam a saját bénázásomat, így inkább fehér lett :)
95138610848550866_vekxdrua_c_large 
Tumblr_m7bf4xnlup1qdwxw2o1_500_large
A jó öreg szivacsos technika, amit ki szeretnék próbálni én is. Nem tudom, mennyire lenne sikeres ezt neon színekkel, tekintve azt, hogy például a sárga alá fehér szín kellene, de talán rózsaszínes és narancs árnyalatokkal sikeres lenne. 
Tumblr_m7dfrnyfwh1rox6xio1_500_large
Ez az egyik kedvencem, mert annyira egyedi, eddig nem is láttam ilyen formában senkin. 

Remélem van pár ötlet, amit el tudtam ültetni a fejetekben, mert az enyémbe jó sokat sikerült :D A következő körmös, inspirációs poszt majd a pasztellekről lesz, mert így önmagukban nem mindig tudnak pluszt adni, bár én személy szerint néha jobban kedvelem őket, mint a colorblocking körmöket. A neon és rikító színekkel csak az a baj, hogy egy bizonyos szinten annyira kislányosak ezek a körmök, néha azt érzem, amikor 2 színű volt a körmöm, hogy úgy nézek ki, mint egy 10 éves kislány, aki alkotni szeretne és mindent magára tesz, ami csak van. Tehát a legfontosabb dolog ezzel kapcsolatban, hogy mindenki figyeljen oda, mit milyen mértékben használ. Én is ezt fogom tenni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése