2012. július 15., vasárnap

Fesztivál outfit

Én is elkezdtem a polyvore.com alkalmazást, mert van 1-2 ötletem, amit itt nagyon könnyen meg tudok valósítani. Egy részről nehéz, mert nagy a választék, de épp ezért kihívás valami egyedit alkotni, és elszakadni a hétköznapi biztonsági komfortzónából. Azt hiszem sikerült, pedig nem úgy tűnt, hogy bármit is összejön vagy akár bármiféle kapcsolat is lesz a darabok között.
festival outfit



Ez egy tipikus fesztiválos összeállítás, próbáltam játszani a darabokkal, hogy divatos, de hordható is legyen, mert a legelsőt szerintem csak egy cérnavékony lány vehette volna csak fel, annak meg nem sok értelme van. Nem biztos, hogy felvenném egy Sound fesztiválra, de egy VOLT vagy egy SZIGET fesztiválra már biztos, mert ez egy alternatívabb összeállítás. Napszemüveg nincs, mert amikor csináltam, még borús volt az idő, a sál azért lett berakva a bakanccsal együtt, mert azért hűvöskés az idő, nincs kánikula, ami nem is baj, mert ebben az időben egy picit könnyebb a dolga az embernek, többféle összeállítás is lehetséges. 
A táska szerintem abszolút nem illik bele, de talán ez a legjobb benne. Bár a pirosas szín visszaköszön a felsőn, azért ez mégis más, és ez jó dolog.  

A következő outift egyértelműen barátságosabb lesz, de ebben is van egy kis csavar. Ez már hagyományosabb, a színek passzolnak, kicsit lányosabb a megjelenés, de a táska koronáz meg mindent, ráadásul a hajdísz is dob egyet a dolgon, és ez igazi fesztivál outiftté varázsolja az amúgy hétköznapi viseletet. Pedig most nem is vittem túlzásba, és mégis megállná a helyét a Soundon is (?). 
festival outfit romantic

Az az igaszság, hogy én soha nem próbáltam a ruhás összeállításokat fesztiválon, talán azért, mert kevésbé biztonságos, pedig épp olyan kényelmes, mint egy sort. 
Fehér/világos ruhában is gondolkodtam, de kizártam, mert az tényleg nem biztonságos, hiszen vizes lesz, sáros lesz, zöld lesz, amikor leülsz a fűbe (mert miért ne?). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése