2012. július 20., péntek

Fesztivál outfit-Day1

Sajnos a VOLT fesztivál alatt nem én fotóztam, de nem is nagyon rágódtam ezen, és úgy döntöttem, hogy inkább hagyom az outfit fotózgatást, majd utólag megoldom valahogy. De nem így lett, mert a képek többségét nem adnám ki a kezeim közül :D
Így született egy ötlet a kis fejemben, mi lenne, ha 5 napon keresztül adnék tippet a még fesztiválozóknak, miben menjenek, mit vigyenek magukkal, milyen is ez az egész. Megvallom őszintén nem volt valami nagy durranás a legtöbb cucc, amit felvettem, a laza felsők és a sortok voltak számomra a kedvencek és a legelőnyösebbek, de így visszagondolva jövőre mást is felveszek (pl. szoknya és társai). Ezek az outfitek tehát nem teljesen azok, amiket felvettem, mert még magam sem tudtam, mit is akarok kihozni a dolgokból, egy picit felturbóztam ezeket, de ez nem jelenti azt, hogy hordhatatlanok.

Az első outfitben az állatminták dominálnak. A sort természetesen jött velem, a cipőt nem vittem, mert nem láttam értelmét a 30 fokos melegben, és akkora kosz és sár nincs is. A napszemüveget bátran használtam, a felsőt pedig teljesen elfelejtettem, pedig nagyon jó lett volna. De jól meg kell gondolni, hogy mit visztek el és miket vesztek fel, mert van néhány okos emberke, aki szétdobálja a söröspoharát, amiben megjegyzem van még jó sok korty (a felsőim nagy része és a sortjaim mind eszméletlen sörszagúan jöttek haza velem és kerültek a mosásba :D).

Szeretem ezt az összeállítást, mert laza, de olyan rendezettnek, kicsit elegánsnak érzem magam. Ez még simán belefér egy fesztiválba, ami szerintem abszolút not az a maxiruha.

Egyébként érdemes egy vastagabb cipőt vinni (ilyesmi bakancs vagy minimum egy Converse), mert a Balaton Sound is melegnek ígérkezett, aztán nem az lett. Én próbáltam a gumicsizmát, de szerintem abban létezni sem lehet bár óra után, tehát nekem az no. 


felső-Pull and Bear
sort-Zara
napszemcsi-Horvátországból
fülbevaló-New Yorker
óra-Stradivarius
karkötők-H&M mindegyik
cipő-Katona József színház melletti kis cipőbolt

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis outfit-et állítottál össze, csajos, de mégis igazi fesztivál szerelés. :) Az órád pedig gyönyörű!

    http://smileandsun.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) az órát nagyon szeretem, sajnos egyszer csak megállt, de így is bátran hordom :D

      Törlés
  2. Tetszik az összeállítás! :) A cipőd tetszik a legjobban :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szeretem ezt a cipőmet, őszi-tavaszi időben a legjobb befektetés volt, mindenhez megy, nem ázik be és kényelmes :)

      Törlés