2012. július 16., hétfő

Colorblocking outfit

Teljesen rákattantam a polyvore alkalmazásra, annyi ötletem van még. :) Persze, még nem a legjobbak az outfitek, de erősen próbálkozom. Arra mindenképpen jó lesz, hogyha nem tudok semmi másról írni és postolni, akkor itt van ez utolsó mentsvárnak.

 Teljesen odavagyok a color blocking-ért, bár én inkább messzebbről figyelem ezt a divatirányzatot, mert még nem érzem magam elég bátornak, hogy ki is próbáljam, plusz nem vagyok az a típus, aki ki szeretne tűnni a tömegből. Korábban próbálkoztam, de nem, én inkább csendesen és visszafogottan tűnnék ki szívem szerint :D
color blocking

Egyébként az elgondolás jó, és könnyű megvalósítani, csak kell hozzá néhány ütős darab, aminek a színe elüt, de ugyanakkor nem elképzelhetetlen. Vegyünk hozzá semleges színű kiegészítőket, és egy fontos szabály, amit már én is megszegtem: 2, de maximum 3 különböző domináns színt (nem fehér, nem fekete, nem drapp és nem pasztell rózsaszín) válasszunk ki, többet ne, mert attól sokkot fognak kapni az emberek :D

A második elgondolásom szerintem jobb, mint az első, mert itt tényleg csak 2 domináns szín van (oké, van egy kis arany, de az most nem számít): kék és neon sárga. Két teljesen különböző szín, mégse rémülnék meg tőle, inkább megdicsérném a viselőjét, hogy milyen bátor :D



elegant color blocking


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése