2012. július 17., kedd

Jó napom van...

...mivel tegnap és már ma is sokan ellátogattak a blogomra, ami még tényleg csak alakul, de annyira jó látni, ha az embernek kezd beindulni valami :) Igazából egy kicsit megtervezett kampánysorozaton vagyok túl, mert tegnap feliratkoztam jó sok blogra, plusz íródtak a kommentek, amikben igyekeztem felvenni a kapcsolatot a szerkesztőkkel, és egy icike-picikét talán hirdettem is a blogocskámat. DE azt le kell szögeznem minden blogszerkesztőnek, aki feliratkozott, vagy kommenteltem a bejegyzéséhez, hogy tényleg a szívem mélyéről jöttek a dicséretek és a bíztatások, nem akartam benyalizni, hogy minél több olvasóm legyen, tényleg őszinte szavakat írtam le :)
A másik nagy dilemmám, merre mozogjon a blog. Mivel láthattátok, hogy vannak filmes, könyves, kajás, személyes, beauty és outfit bejegyzések is, ezért bátran kimondhatom, sokrétegű anyag halmozódott fel :D Szóval ezért elgondolkodom, merre legyen tovább, mert annyi minden érdekel, és ezt meg szeretném veletek osztani, de nem akarok nagy katyvaszt az oldalra, mert tudom, hogy sokan ezt nem szeretik, mert nem mindenki tud jól vezetni egy ilyen blogot...azt hiszem per pillanat én sem tudok :D
Tervezem, hogy a filmes témát hanyagolom és a könyveset is, maximum csak néha, kivételes esetben írok, de szeretném inkább személyes oldalról megközelíteni ezt az egészet. A filmes mániámat talán majd egy másik blogon fogom kifejteni, ahol ténylegesen leírom a kritikákat, véleményeket, és akkor megoldódna a probléma. Na de ez még a jövő zenéje :)

Úgyhogy innen is puszi azoknak, akik feliratkoztak a blogra, köszönöm az olvasókat, akiknek többsége szerintem csak véletlenül jutott el ide, de a szándék a fontos :D
Igyekszem ügyes lenni, és normális bejegyzéseket készíteni, lécci mondjátok el kommentekben kinek mi a vágya, mit kellene javítani, mit kellene máshogy csinálnom, mert bízom bennetek, hogy normálisan meg tudjátok fogalmazni, természetesen a névtelen rágalmazókat nem fogom szívlelni, mindenki nyugodtan vállalja a nevét, nem harapok :D
xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése