2012. július 10., kedd

Neon körmök III.

Ismételten neonba öltöztem, de meghagytam a zöld ujjat, mert annyira szeretem, szerintem a következő szín biztos zöld lesz, amit felrakok. Igazából nem vad neon a színe, picit rásegít  a fényképező, de nagyon kis ütős narancs színe van, a lebarnult kezekhez jól illik nyáron. Sok nőnek fontos, hogy a körömlakkja menjen az outfithez, de rájöttem, hogy nem kell ezen agyalni, én ezzel a körömmel simán fel tudok venni egy pink felsőt minden rosszérzés nélkül, mert tudom, hogy így leszek igazán colorblocked, ami most nagyon megy, pláne ezzek a kis zölddel. 

Ilyesmi az igazi színe, bocsánat, de olyan rosszak a fényviszonyok vagy nem tudom, de a fényképező minden színt megdob egy kicsit, ami tök jó, de nem ebben az esetben :D 
A H&M lakkokról mindig ódákat zengtem, de ez a lakk valahogy nem az igazi. Kevés van benne, úgy kell kirimánkodnom belőle az utolsó cseppeket, ráadásul 2 réteg kell, ami nem jellemző, és nagyon könnyen lepattogzik. Pedig sokkal jobbnak hittem, lehet, hogy ez a kicsi kiszerelés ilyen gagyi és kész :( Szóval mindenképp inkább Essence terméket vegyetek, vagy egy nagyba ruházzatok be, mert megéri ez a narancs. 
A következő project-em pedig: minél több nyári színt venni, mert ahogy pakolgattam a szekrényem, egyre jöttek elő a mélabús, őszi színek: 2 szürke, padlizsán lila, mélyvalila, fekete, barna, kékes-zöld, sötét kék. Szóval kb ennyi neon és boldog színem van itthon, amiket mutattam, bár még van egy pink, amit ki szeretnék próbálni :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése