2012. július 9., hétfő

Leárazások 2012 nyár

Bizony megkezdődött az a bizonyos pénztárca gyilkos...najo ez így elég béna, de jobb nem jut eszembe :D
Ma voltam vásárolni egy kicsit (tényleg kevés cuccot vettem!, amikről hnap lesznek képek, mert itt már este van), de ami a legfontosabb, hogy megszemléltem a leárazásokat, hol tartanak, mit kínálnak a boltok.
Az eredmény: a leárazás szinte még sehol nem tart. De tényleg. Jó, azért a sortokat masszívan leárazták, plusz a felsőket, így az lett a vége, hogy most normális áron kaphatunk kevésbé jó cuccokat, mert az igazán jó darabokat még mindig drágállom. Gondolok itt a Zarára és a Mangora elsősorban.
Vegyük sorjában az Alléban látott üzleteket:

Zara: nagyon nagyon nagyon jó cuccok, még mindig drágán, de ezt ők már nagy sales-nek nevezik. Ide még betérek később.

Mango: nem jártam, de náluk már elkezdődött bőven két hete, akkor már 50%-os volt, szerintem lassan de biztosan viszik le ők is az árakat, de még mindig DRÁGA

Stradivarius: nagyot csalódtam benne, mivel eddig ez volt a kedvenc márkám, de a mostani széria rettentő nagy koppintás, lassan olyan lesz, mint Bershka (najo, talán nem lesz annyira szenny). Oversized felsők, csak úgy, mint 2 éve. Sortok, feszülős szoknyák, amiket a fiatalság (persze velük együtt én is) szoktak felvenni különböző színekben, plusz szerintem a következő kollekció sokkal jobb, mivel ott már van 1-2 szegecses darab

Bershka: háátt, én még várnék egy kicsit, mert a sortokat nem hiszem el, hogy 5 ezer forintért adják (jó persze a gagyikat már 3 ezertől vehetjük), de viszont az ékszerek miatt tényleg érdemes benézni annak, aki amúgy nem szokott ebay-ről rendelni. De szerintem még annak is jól jöhet 1-2 darab (de tényleg csak annyi, mert igazából giccs az egész)

H&M: meg vagyok elégedve, sok jó felső 3 ezer, ebből vannak ingek is (stip-stop az egyik az enyém), amik amúgy 6 ezrek lennének, tehát így abszolút megéri (igen, most lesz normális áruk). De a kiegészítők terén is abszolút fejlődtek: már nem csak csili-vili undormány gagyi bizsukat gyártanak, hanem alternatívabb verziókat is (bár az még mindig gáz, hogy kiteszik a 2 éve sérült árut, amit megragasztottak celluxal, hátha nem jön rá senki...milyen kis ravaszak :D). Egyébként abszolút az Allé boltját ajánlom, itt a legjobb, van Divided részleg is, a kiegészítők szuperek, bár nincs sok sminkes cucc, de oda se neki.

Pull and Bear: Pull and Maci még nem igazán kezdte meg a leárazást, nehogy vegyetek ott valamit, mert augusztus közepén mindent minimum a feléért fognak árulni, tavalyi tapasztalat, tényleg. Amúgy érdekelnek a táskák, talán náluk láttam érdekes darabokat plusz a Zarában (5 ezer ft-tól).


Azt hiszem ennyi üzletet jártam végig. Amúgy hihetetlen, mennyire tudnak hatni az emberekre azzal, hogy áthúzzák a régi árat, és odabiggyesztik az újat, és fel sem tűnik, hogy milyen eszméletlen drága volt eredetileg, csak az a lényeg, hogy mennyit spórolsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése