2012. július 18., szerda

Colorblocking

Bár azt is írhattam volna címnek, hogy sellőlány, de ez jobban passzolt, mivel tényleg egy kis color blocking van szó. Nyilván nem olyan hiper szuper és profi, mint az én polyvore-s outfitem, de igyekeztem színt vinni az életembe, ami megvallom őszintén, nem egyszerű. Eddig teljesen meg voltam róla győződve, hogy sok színes ruhám van, de kiderült, hogy alig tudok valamit felmutatni. Tehát a következő project egy kis színt vinni az életembe, és nem egy táskával kiegészíteni a kéket, hanem egy ütős felsővel.


Bocsánat a kicsit hülye képekért, de valami baj van szeretett fényképezőmmel, vagy alapból ilyen :D

Ebben a megvilágításban már egy kicsit jobban tetszik a körmöm színe, kékből sosem elég. 


nadrág-Mango
felső-H&M
kardigán-Bershka
saru-Deichmann
táska-Douglas
gyűrű-Pull and Bear
fülbevaló-ebay

4 megjegyzés:

  1. Szuper ez a nadrág, nagyon jó színe van! Éljenek a színek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a nadrág nevében is :D színekre fel!

      Törlés
  2. Nagyon jól nézel ki! Brutál jó a gyűrűd is :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, aranyos vagy :):) ebay-en nagyon sok hasonló gyűrűt láttam, ott keresgélj :)

      Törlés