2012. november 21., szerda

Tökéletes szalagavató

Minden lány (és fiú, de nem nekik szánom a bejegyzést, bocsi :D) életében egyszer eljön az a bizonyos végzős év, amikor már nem bújhatunk el az érettségi előtt, nem mondhatjuk, hogy ma inkább nem tanulok, mert bulizni megyek és nem érdekel a suli. A végzős év nagyon fontos, hiszen már felelősek vagyunk a döntéseinkért, amik hatással lehetnek a jövőnkre. De ebben a bejegyzésben nyilván nem akarok kiselőadást tartani erről a témáról, hisz ezt a tanáraink még sokszor el fogják nekünk mondani. A másik legfontosabb happening a szalagavató!

Kezdetben a sok próba miatt annyira de annyira megutáltam az egészet, hogy csak az afterre koncentráltam, hisz az is lényeges része az estének :D. Még szerencse, hogy annyira azért nem lazáskodtam el a dolgot, és választottam egy csodaszép ruhát (amit már mutattam egy korábbi bejegyzésben), szóval minden tökéletes volt. A bejegyzés azért készül, hogy aki még nem biztos a dolgában, az inspirációt kapjon a nagy estéhez, értem ezalatt a sminket, buli ruhát/báli ruhát, hajat. A keringős ruhát most kihagynám, hiszen azt már valószínűleg lefoglaltátok, így nincs esély kicserélni.

Smink:
Aki natúr és egyéb "alig smink"-ben gondolkodik, az most felejtse el! Gondoljatok csak bele, hogy a színpadon szükség van rendes sminkre, ajánlom is, hogy egy picit túlozzátok el. Én is így tettem, és nagyon szépen mutattam a képeken, pedig azt hittem, hogy túl sok lett, majd kiderült, hogy a natúr sminkes lányok nagyon rosszul néztek ki a színpadon és a képeken is, mert úgy tűnt, mintha sminktelenek lennének.
TIPP: ajánlom, hogy profi szakemberre bízzátok az arcotokat, mert egész estén át tartania kell a profi munkának, ráadásul az afteren is gondoltam szeretnétek szépek maradni :)


Ezt a képet tumblr oldalon találtam, és pont megfelel arra, hogy megmutassam, mire is gondoltam: a szem legyen füstös, esetleg 1-2 műszempilla, ami nem zavar. A rúzs most mellékes, inkább a szemre koncentráljatok, a szátokra valami natúr színt javasolnék, mert ez a pink egy picit túlzás. Na majd az afterre jó lesz...





Ezekből a képekből láthatjátok, hogy milyen jól tud kinézni egy-egy eltúlzott smink, amit amúgy sem csinálnál meg, de mégis ezen az estén szükség van rá. Mutatósak, de ízlésesek.

Haj:

A haj a másik nehéz kérdés, hiszen sokan (én sem) tudják az utolsó percig, hogy is legyen, mint is legyen a dolog. Ha ilyen gondotok van, mindenképpen hívjátok segítségül az internetet, keressetek rá, és utána már sokkal könnyebb ötletelni, mint magatoktól megálmodni valamit.
Szerintem a hajatokat is bízzátok fodrászra, ha csak nem vagytok hiper szuper ügyesek, vagy egyszerű megcsinálni a hajcsodát.

Sok hajból választhattok, először is el kell döntenetek, hogy milyen legyen: leengedett, teljesen feltűzött, félig leengedett, hullámos vagy egyenes.Nekem oldalra volt tűzve lófarokba és be volt bongyorkázva az a pici, ami maradt :D








Kiegészítőnek egy-egy gyöngyfülbevalót, vagy csillogó kis pötty fülcsit ajánlok, mert a lógós nagyon zavarni fog. Nyakláncot pedig csak akkor vegyetek, ha a ruha nem túl csili-vili, és kérlek: semmiképpen se vegyetek gyöngynyakláncot, mert vagy 10-20 évvel öregít, és sok ruhához egyáltalán nem passzol!!

After ruha:

Az én after ruhám egy peplu, felső és fekete szoknya volt, nem bonyolítottam túl, a smink és haj maradt, csak az ékszereket cseréltem ki, és felvettem egy fekete statement nyakláncot.
Persze ez a döntés is nehéz, de úgy gondolom annyira öltözzetek ki, amennyire eddig is tettétek. Ne akarjatok barbikká válni és csak azért kiöltözni, mert ez a szalagavatós after. Olyan ruhát vegyél fel, amiben jól érzed magad és kibírsz egy estét.
Bocsi, képet nem tudtam megosztani, linkre katt!

http://www.hm.com/hu/product/02293?article=02293-A
http://www.hm.com/hu/subdepartment/LADIES?Nr=4294960644
http://www.hm.com/hu/product/05872?article=05872-A
http://www.hm.com/hu/product/05792?article=05792-A

Remélem tudtam valamit segíteni, mindenképpen élvezzétek a nagy estét, mert így visszagondolva csodás volt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése