2012. november 1., csütörtök

MAC-ebay változatban

Hoppá hoppá, na mit találtam?! Böngésztem 1-2 blog ebay-es bejegyzéseit, hogy valami ihletet kapjak a következő bejegyzéshez, ami nekem és nektek is hasznos lehet, erre találtam egy MAC terméket, természetesen az elején leszögezném, hogy NEM eredeti, de amikor egy termék 1,79$, engem az sem érdekel, hogy mi fán terem. :D Több szín, ráadásul valami óriási az egész pigment, szerintem egy egész életre elég lesz. Ráadásul ajándéknak sem utolsó, persze nagyon csúnya dolog lenne eljátszani a gondolattal is, hogy bárkinek is hazudjunk az eredetiségéről, szerintem bátran bevallhatjuk, honnan van, de azt ne, hogy mennyiért, hadd istenítsenek a barátnők minket :D


 ITT megnézhetitek. Én az ősz miatt valami barnás, bronzos árnyalatra gondoltam, de a legjobb lenne valami olívásat kifogni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése