2012. november 19., hétfő

Tökéletes gardrób?

Minden évben, illetve minden évszakban újabbnál-újabb divatőrületekkel találjuk szembe magunkat. Ilyenkor az első gondolatom: meddig lesz "menő", felvállalható, divatos, és egyáltalán mennyi időt jósolnék ennek és ennek a "szuper divatos" darabnak. 

Mindig is érdekeltek a ruhák, de soha nem tartottam magam divatgurunak, bármennyire is megszerettem az utóbbi időben. Igyekszem elsajátítani az adott évszak néhány divat-darabkáját, de nem görcsösen, ahogy ezt sok ember teszi. Ősszel a letisztult színeket kedvelem, de simán felveszek egy-két neonosabb darabot, mert úgy gondolom, hiába no way, ennyi hibácskám igazán lehet. Persze mellé megvettem az idén kötelező burgundi felsőmet és egy kötött pulcsit, szintén ugyanebben a színben, pedig szeptemberben még átkoztam ezt a színt, mondván, hogy öregít, sápaszt, minden bajom volt vele. És tessék, lássék, 2 burgundi felsővel zárni egy vásárlást ekkora bojkottálás után nem semmi. Ezek után mondja nekem bárki, hogy nincs a nőkre nagy hatással a divat.



Mindig is olyan ember voltam, aki vagy 1 évvel hamarabb vett meg egy következő évben közönség kedvenc darabot, vagy nem fedeztem fel időben, de nem akartam a többiek közé beleolvadni, így nem is vettem meg az adott közönség-kedvencet. Így volt ez hosszú-hosszú ideig a szőrmecuccokkal. Szomorú tény, de be kell ismernem: egyre jobban vágyok egy kis görénykére a kabátkám alá, mert sokszor elképzelem a tökéletes outfitet, de hiányzik a szőrme, és én szomorúan veszem fel századszorra is a kedvenc kötött pulcsimat :( Sad story, de megoldható lenne, ha rászánnám magam arra, hogy megtaláljam a tökéletes darabot.



Mindebből azt akartam kihámozni, hogy vajon ezek a divathóbortok mennyi ideig lesznek velünk? Vajon klasszikus alapdarabbá is válnak az évek során, vagy huss elszállnak, és maguk mögött csak sok-sok síró-pityogó lányt hagynak, akik megvették ezeket a divatjamúltnak számító holmikat? Én ezért szeretem mindig előre gondolni, mit veszek ma, mi az, ami a wish listen van, és aszerint döntök a darabok fontosságáról.

















Mindig gondoljátok át miket vesztek és pláne hogy mennyiért, hiszen a wedge sneakers szép volt, jó volt, de tavasszal már nem igazán ő lesz a középpontban. Nem is az a lényeg, hogy mi legyünk a legdivatosabbak, inkább úgy mondanám, hogy legyen a ruhatárunk IDŐTLEN. Soha ne az adott évszakra vásároljunk be, hanem későbbre is, hiszen telnek-múlnak az évek, és a divat már nem slow, hanem igazi fast fashion.  Az én nagy álmom, hogy egyszer egy olyan gardróbot alakítsak ki magamnak, amire tényleg büszke vagyok, időtálló darabok vannak benne, amiket könnyen tudok párosítani egymással. A többi pedig mellékes, a lényeg, hogy büszke legyek azokra a darabokra, amiket viselek, és ne érezzem magam old school-nak egy-egy szegecses cuccban majd 3 év múlva.

Pusz nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése