2012. november 20., kedd

Igazi Disney hercegnők

A mai nap The Sense fb oldalán láttam, hogy egy Jirka nevű külföldi grafikus (?) újraálmodta a Disney hercegnőket, majd papírra vetette munkáját, ami mellett nem mehetünk el említés nélkül, hiszen mint látjátok, nagyon-nagyon jól sikerültek. Szeretem ezeket a megoldásokat, hiszen minden lányban/nőben él még a pici kishercegnős énje, aki szereti a mesékből vett főhősnőket, hát még ha ezek gyönyörű munkákban szerepelnek.


Mulan


Pocahontas-nekem ő az egyik nagy kedvencem, nemcsak a mese miatt, hiszen az első rész nem tipikusan happy end, mégis gyerekeknek készült, hanem egzotikus arca és külseje miatt rögtön megszerettem.


Belle


Csajszi a Herkulesből-ne haragudjatok, nem tudom a nevét, mivel ezt a mesét még nem láttam :( Mindegyik kép egész élethű, szinte már élethű emberi arcokat ábrázolnak, kivéve ezt


Tiana


Jázmin


Hófehérke-a most futó Once Upon A Time sorozat miatt Snow White igenis gyakorta szerepel életünkben :)


Jane a Tarzanból-a másik kedvenc mesém, egyszerűen imádom!


Hamupipőke


Esmeralda


Csingiling


Aranyhaj


Ursula is természetesen bekerült a gyűjteménybe :)




Ariel


Csipkerózsika


Aliz

A képek nézegetve nem tudtam megállni, hogy ne asszociáljak rögtön egy hírességre, sokaknál be is tudtam lőni a lehetséges múzsát, de sok arcnál nem tudtam megnevezni senkit, akire igazán hasonlít.

A Disney hercegnők nem csak ezt a grafikust ihlették meg, és késztették egy kis alkotásra, hanem sok más kreatív személyt is, például a sztárok egyik kedvenc fotósát, Annie Leibovitz-ot, akire lehet hideget, meleget mondani, de én nagyon szeretem a munkáit. Remek munka, hiszen a mese téma sem utolsó, ráadásul majdnem minden képhez megtalálta a tökéletes sztárt, aki belebújt az adott meseszereplő bőrébe. Ez a project-je a Disney Dream címet kapta:



















Ezek a képeknek egy része persze nem hercegnős, de úgy gondoltam, mindenkinek tetszene egy "mesés" képsorozat. Mit gondoltok, a szereplők megfelelő megformálót kaptak? :)

Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése