2012. november 11., vasárnap

Szalagavató

Sziasztok!

Ezen a héten nem igazán készültem postokkal, hiszen a szalagavatómra készültem, ami az estébe nyúló táncpróbákat jelentette, plusz voltam különböző versenyeken is. A lényeg, a lényeg, ha ezt a hetet túléltem, akkor mindenre képes vagyok! :D
Képek még nincsenek, hívtunk egy profi fotóst, ő majd elküldi nekünk az egész estés video anyagot plusz a képeket is, szóval el leszünk látva. De addig is megmutatom a ruhát, amit a Boglárka szalonból kölcsönöztem természetesen vagy nem természetesen, mivel sok jót hallottam róluk, ráadásul most vagy 300 darab új ruhát kaptak, és az én gyönyörűségemet én hordtam először, ami olyan jó érzés volt, mintha csak az enyém lenne. Ja, kicsit beteges dolog :D







Igen, elsőre nagyon furcsa, hiszen egy baromi nagy masni is van rajta, ami valljuk be, nem egy szokványos darab. Februárban, amikor belemerültem a ruhanézegetésbe, elterveztem, hogy lesz egy csodaszép, klasszikus, hercegnős és pici csillámos tüllruhám, de júniusban kiderült, hogy az osztályomból rengeteg embernek olyan lesz, így változtattam a terven, bár fogalmam nem volt, hogy mi fog kisülni belőle. Anyukámmal mentem el, aki meggyőzött erről a ruháról (ja egy jó tanács: soha ne egyedül menjetek el ruhát nézni, mert nem tudsz majd dönteni, illetve ott segítenek, de az nem ugyanaz, ráadásul egyedül próbálgatni nem olyan mókás, mint többen).
A sminket sem vittem túlzásba, de mindenképpen szerettem volna elmenni profi sminkeshez, mivel ennek egész estén át tartania kell, még az afteren is. Úgy gondoltam inkább erre költök, mint egy műkörömre, amit úgy is le kell szedetnünk, mivel nálunk nem lehet ilyen művi dolgokat művelni. A füstös szem mindig bejön, ráadásul a színpadon pláne szükség van sminkre, mert színpadon szükség van és kész :D Tus vonal végül nem volt, de 3-3 db műszempillát felrakattam, és nagyon szép volt az egész, és egy picit sem volt sok, pont annyi, amennyi kellett :)
A hajam oldalra volt fogva egy lófarokba, majd be volt hullámosítva, loknizva, azt egy picit feldúsítottuk, eltajartuk a hajgumit, és kész is lett, semmi flinc flanc, mert ennek is tartósnak kellett lennie.

Az after ruhám egy kék peplum felsőből állt, biker boots-ból, egy fekete szoknyából és egy nagy statement nyakláncból, és azt hiszem, egész szép kis sikert értem el, tehát mindenkinek ajánlom a királykék és masszív kékeket, mert nagyon hálás darab.

Úgyhogy ennyi lett volna mára, ha bármi kérdésetek van, csak nyugodtan firkantsátok le és válaszolok :) Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése