2012. december 3., hétfő

Helyzetjelentés, téli leárazás körkép

Sziasztok!

Húú, jól elmaradtam a bejegyzésekkel, elnézéseteket kérem, nem így akartam! Tudjátok, így ősszel megint belevetettem magam a blogolásba, újult erővel, ahogy azt kell, de kicsit hamar lankadt az érdeklődésem :D De ezt orvosolni fogom, esküszöm :) Mert nem arról van szó, hogy nem szeretem megosztani kisebb-nagyobb eseményeket az életemből, hanem inkább az időhiány miatt nem tudom megírni a bejegyzéseket, plusz nincs nagyon ihletem ebben a fagyban. A beauty bejegyzések terén sosem voltam az élvonalban, pláne most, hogy még a körmös rituáléimat is vissza kellett fogjam a suli miatt. Az outfit bejegyzéseket pedig egy pöppet feladtam, mivel maximálista révén nem vagyok elégedett sem a képek minőségével, sem az öltözékekkel, szóval jól állok :D
Acrf0bpwhye_large
Inkább a haul-os és egyéb, csajos témákban kezdek ügyeskedni, most is készülök nektek egy zsákmányos poszttal, mert karácsonyi ajándékok mellé bizony becsúszott egy-két szépség is. Természetesen mind kedvezményes árban voltak, ami furcsa, hiszen december elején nem igazán hallottam még leárazásról, pedig már megkezdődött. 
Tumblr_megsj5z1as1rlpywxo1_500_large

Akkor egy kis áttekintés:
A New Yorkerbe megéri betérni, hiszen most tényleg nagyon jó a kínálata, ráadásul sale feliratok is éktelenkednek a polcokon, és most nem 400 ft-os nagy árzuhanásokról beszélek, hanem olyan igazi leárazásról :D

H&M-biztos sok bloggerinánál már láthattatok 700 ft-os ékszereket, igen, bizton állíthatom, hogy tényleg vannak leárazások, egyébként az ünnepi kínálatuk pedig kifejezetten jó, ajánlom!

Terranova (Szentkirályi úti)-soha, de soha nem mentem még be ebbe a boltba, de itt is a sale tábla fogadott, igaz, itt "csak" 30% volt a kedvezmény, de gondoltam, egye-fene, mit veszthetek. Bizony sokat vesztettem volna, ha kihagyom! Én nem tudom, mi történt ezzel a bolttal, de biztos, hogy nagy arculatváltáson ment végbe, hiszen eszméletlen jó cuccokat láttam. Szőrös mellények, jó, kötött pulcsik, hosszú kardigánok, ruhák, bulis felsők, minden, amit szeretnénk, ráadásul abszolút tűrhető áron.

Party 22-nem győzöm hangsúlyozni, hogy mindenkinek ki kellene próbálnia, soha (!) nem jövök kis üres kézzel, mindig van mit megvenni, próbálgatni. Most egy farmeringet kaparintottam meg, ami nyáron a Stradiban még 6 ezer volt, most már 1500, és egy Stradi királykék blézert, ami 3 ezer ft volt, a boltokban mindig 9 és 10 ezer körül mozog. Durvaaa, és mindkettő hibátlan állapot, amit egyszerűen nem tudok felfogni, de örülök neki of course :D

Tumblr_megs9bxy9q1rhczjvo1_500_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése