2012. november 2., péntek

Egy kis fashion TAG

Igazából most nagyban készülnöm kellene az iskola teendőimmel a jövőhétre, de mindig elcsábít ez a fránya internet és társai. :/
Szeretném, ha egy kicsit jobban megismernétek, mert nagyon sok jó blogot nézegetve, olvasgatva azt hiányolom, bár sok személyes tapasztalatot, élményt megosztanak, de magáról az emberről/emberekről nem tudok igazán semmit. Már kitöltöttem egy jó kis zenés TAG-et, ami az egyik kedvencem,  mert nem a szokványos kérdés-válasz logika alapján működik.

Követed a divatot?

Mindenképpen követem, ha nem is a teljes ruhatárammal, de az aktuális trendek egy-egy darabja mind fellelhető nálam. Most az egyik nagy kedvencem a biker boots, a Petőfi Sándor utcai boltból szereztem be, bár nem állítom teljes mértékben, hogy pontosan az, de maradjunk annyiban, hogy olyasmi :D
Másik nagy kedvencem a bőrszoknyám, és bármi, ami valamilyen szinten bőr és szegecs. Tudom, a szegecs már közhelynek számít, de az idei divatos darabokat annyira könnyen bele tudja szinte bárki építeni a saját ruhatárába, hogy megfogtuk ezzel az Isten lábát, tényleg. A hipszter stílus már évekkel ezelőtt is megdobogtatta a szívemet, persze inkább irigykedtem, hiszen akkor még nem voltak tele a boltok ilyen ruhákkal, mint most, de úgy érzem, egy-egy darabja mindig is időtálló marad(hat).

Jacket, Shirt, Boots, Bag

Meddig nézelődsz egy üzletben?

Ez egy nagyon jó kérdés, mert a barátnőim már tudják és sajnos tapasztalták, hogy bármeddig képes vagyok egy üzletben toporogni, ebben az esetben csak úgy vásárolgatok. De ha tényleges célom van, akkor sem egyszerű, mert oké, végzek egy üzletben, jöhet a másik, de képes vagyok minden üzletet kétszer minimum végigjárni, hogy megtaláljam a legjobb darabot. Soha senki nem tud velem vásárolni, talán kivéve anyukám, mert ő meg tud győzni arról, hogy akkor is vegyem meg, ha egy pöppet drága. 

Ritkán sokat, vagy gyakran keveset vásárolsz?

Az utóbbi két évben egyre jellemzőbb lett rám, hogy fogjam magam, és csak úgy bemenjek vásárolgatni (ez persze a leárazásokkor jellemző inkább), egy kicsit céltalanul, vagy akár turkálókba. Szóval inkább sokszor járok, de keveset veszek. Így folyamatosan szabadulnak fel a boldogsághormonok egész hónapban :D


Milyen a stílusod?

Nadrágok: általában a sötétebb farmereket szeretem, de van egy nagyon jó világoskék Zara farmerem, amit imádok! Ezenkívül természetesen a klasszikus leggings mánia nálam is hódol, de így visszagondolva nem jellemző rám a túlzott cicanaci hordás.

Pulcsik: az idei év nagy divatja a kötött anyagok, pulcsik, ami engem is beszippantott. Ha tehetném, csak kötött pulcsikban vészelném át a telet. Régebben sokkal több kardigánt hordtam, de mára csak a fekete darabomat vagyok hajlandó, picit meguntam az eddigieket, úgyhogy a pótlásuk egy nagy project lesz.

Kiegészítők: szeretem a hangsúlyos, statement nyakláncokat. Eddig inkább ezüst ékszer párti voltam, mert akkor még az apró, pici csillogó köves darabokat szerettem, de ma már az arany kiegészítőket sem utasítom el, sőőt, ma már nagy probléma, hogy egy-egy darabból aranyat, vagy ezüstöt vegyek-e.

Neon színek: nyáron nagyon szerettem őket, mert egyrészt feltűnő jelenség lettem, másrészt nagyon feldobott, hiszen a lebarnult bőrömön egyszerűen csodálatosak voltak az élénk, neon színű felsőim, amikből nem igazán halmoztam túl magam, mert nem szeretek olyan hóbortokba befektetni, amik ki fognak menni a divatból. Bár remélem nem...NAGYON remélem, hogy nem :D

Hajpántok: nem fűz hozzájuk különösebb viszony, soha nem tudtam azonosulni velük, mert valami mindig hibádzott, ha próbálkoztam egyel-egyel.

Mi a véleményed a saját/magyar lányok öltözködéséről?

Lehet, hogy nagy észnek tűnik innen a számítógép másik feléről, de mindenkit megnyugtatok, van mit javítanom az öltözködési stílusomon. Ilyenkor a barátnők felhördülnek, hogy nee, hiszen baromi csinos vagyok, nincs ezzel semmi baj. Mihez képest...Hiszen egy suliban nyilván nem nehéz az embernek kitűnnie, pláne a miénkben, de másrészt ha bemegyek Pestre, a Váci utca környéke tele van szebbnél szebb és jobbnál jobb stílussal megáldott emberek, de elég, ha csak rákattintunk pár (magyar) blogra. A lookbook-ot már nem is említem mert itt sírom el magam :D
Természetesen nem vagyok elégedetlen, mert nagyon sok szép ruhám van, de a felét már nem hordom, hiszen két éve vettem, és az akkori önmagam nem egyenlő a mostani önmagammal. Igen, anyáék pénztárcájának ez nem tetszik, de sajnos így van :D És ez egy teljesen normális folyamat, mert most érzem azt, hogy kezdek leszokni a halmozásról és arról, hogy nem mindent szabad megvenni, ami olcsó. Bizony, rettentő halmozó hörcsög életmódot folytattam, talán most is, de kezdek jobb útra térni. Az a célom, hogy egyszer, ha saját keresetem lesz, akkor márkás, minőségi, jól kinéző ruhatárat válogassak össze magamnak, amire büszke vagyok, és magabiztossá tesz majd. De melyik lánynak nem ez az álma? :)
A magyar lányokkal alapvetően nincs baj, már ami a külsőt jelenti (arc, alak). De nagyon sokuk leragad a Bershka, New Yorker kombónál, amik nem rosszak, de nem is minden esetben jók. Csak onnan öltözni elég unalmas, ráadásul nem olyan jó minőségűek a ruhák, amilyen drágák. Akkor már inkább kocogjanak át a H&M-be, én is mindig ezt teszem, és egy "a leárazásokon találkozunk" mondattal elköszönöm az inditex üzletek nagyjától. Meg kellene tanulnia minden lánynak, hogy megtalálja azt az arany középutat, ami mindenkinek jól áll. Az egyszerű néha több. Igen, de velem sokszor előfordult, hogy túl egyszerű voltam, és szürke egérnek éreztem magam, szóval arra gondolok, hogy sokan túlzásba viszik ezt az egész divat dolgot. Megveszik szinte az összes divatosnak számító árucikket, jól felpolcolnak, majd kétségbeesve veszik észre a következő évben, hogy hupsz, nem így kellett volna, de az élet megy tovább, és továbbra is hordani kell a ruhákat.

Http://Nowistyle.Jp/ Cardigan, Primark Jeans, Http://Www.Oasap.Com/Hats/8116 Woolen Wide Brim Gentleman Hat.Html Hat, Primark Bag

Asos Shirt, Lanvin Boots
Például ezeket az outfiteket szinte bárki meg tudja csinálni. És itt érvényesül, hogy a kevesebb, néha több, de nem kell annyira kevés, hogy szürkék maradjunk :)
Azért nem merem azt mondani, hogy keverjük a színeket, mintákat, mert még én sem vagyok teljesen ura, hogyan is kell ezt csinálni. Még én is tanulom, majd egyszer, ha tényleg érzem ezt a ritmust, akkor fogo nektek az észt osztani és beszámolni arról, hogy mire jutottam. Bár azt már tudom, hogy egy kockás ing egy bőrszoknyával felbecsülhetetlen érték, pláne, ha van egy fekete statement nyakláncod, mint nekem, hát még ha van egy biker boots vagy egyéb hozzáillő lábbeli :D De tényleg, ennyi tellik még csak tőlem.
Style Staple Dress, Romwe Heels

Romwe Sweater

Legnagyobb divatbűnöd?

Említettem, hogy van egy kedvenc egy világosabb farmerem, amit imádok nyáron hordani. De az az igazság, hogy télen is, pedig igazi NO WAY a divatbakik listáján, hogy bármi világos farmert is hordjunk télen. És igen, szerintem se kellene, de én olyan jól érzem magam benne, hogy nem érdekel.
A másik legnagyobb bűnöm, hogy szoktam feketét barnával párosítani, mivel van egy barna felkapós kabátom (tavaszi-őszi), és van egy kedves fekete nadrágom, és néha összetalálkoznak hétköznap (mondjuk ebben a hidegben már nem). De tényleg ennyi :D Azt hiszem nincs több igazi divatbaki, remélem azért nektek sincs ezeknél nagyobb. ITT megnézhettek egy barna-fekete kombót, így talán nem is tűnök reménytelen esetnek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése