2012. november 1., csütörtök

Hol lehet olcsón vásárolni? 2. rész-Party 22

Először meg voltam róla győződve, hogy ez egy szórakozóhely, nem is értettem, miért beszél mindenki a ruhákról és márkákról. Aztán jött a heureka: ez bizony egy ruhabolt. Nem turkálónak/second hand-nek hívnám, mert ezeket még nem hordta senki, de egy szépséghibácskájuk van: van egy-két kisebb, olykor nagyobb hiba a ruhákon, és emiatt kerültek ebbe az üzletbe. Találhatunk itt Stradivarius, Bershka, Next vagy New Look márkákat is, sőőt, azt hiszem Zara termékeket, egyszóval ismert márkák hibás árucikkeire tudunk itt vadászni. A téli kabátok már 10 ezer ft, sőőt, van olcsóbb is, de vannak nadrágok, ingek, szoknyák, blézerek, felsők, ruhák, ami szem szájnak ingere.
(nem találtam képet, úgyhogy belinkelem nektek az elérhetőségeket, infokat ITT)

A múltkor én is szemügyre vettem a kínálatot, amit mellesleg minden nap frissítenek, tehát minden nap egy új esély egy-egy tökéletes fogáshoz. Két blézert is találtam, mindkettő 3 ezer ft volt, de aztán meggyőztem magam arról, hogy ezek más feleslegesek lennének, ezért otthagytam őket, pedig tüzetes átnézés után is hibátlannak minősültek, ami furcsa, hiszen akkor miért kerültek ide? :D
Láttam bőrsortokat, bőrszoknyákat (tudjátok, az a vonalú ma már klasszikusnak számító) 1500 (!) ft-ért. A sort egy mérettel kisebb volt, így maradt, viszont a szoknya a kosárkámban landolt természetesen, aminek az egyetlen kicsi hibája, hogy nem volt gombja, de a bilétán természetesen volt pót gomb, így plusz 2 percembe tellett itthon, hogy felvarrjak egy gombot.
A másik portéka egy kockás ing volt, ami Bershkás, szintén 1500 ft, neki a vállán van egy kisebb szakadás, amit nem is vettem észre, de az sem igényel egy nagy varrótudást, csak időt, én pedig túl lusta vagyok, de ez van :D

Egyszóval sajnos most nem tudok képeket mutatni a szerzett termékekről, de még a hülye is látja, hogy megéri bemenni, és kotorászni egy picit, mert először rémisztően lepukkant hatása van az üzletnek, de rájössz, hogy nincs benne semmi rémisztő.
Az eredménye ennek a vásárlásnak egy teljesen új outfit, amihez csak egy fekete harisnyát vagy leggings-et kell hozzápárosítani, és egy biker boots-ot, és pár kiegészítőt. És voilá, mehetek is bulizni, bár anyukám szerint a kockás ing és a bőrszoknya nagy nagy NO, szerintem meg igenis megállja a helyét, és baromi jól áll, köszönhetően, hogy a szoknyát a derekamon hordom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése