2012. október 31., szerda

Hol lehet olcsón vásárolni? 1. rész-Ebay

Új sorozatot indítok, amiben olyan helyeket, lehetőségeket fedezek fel majd írok meg nektek, ahol nem kell nézni az árakat, és mosolyogva mész ki a boltból. :D

Jó, ez a boltos példa nem igazán az ebay-re vonatkozik, hiszen egyrészt számítógép előtt ülsz és csak kattintgatsz, de a mosolygós rész abszolút érvényes.
Azzal már mindenki tisztában van, hogy olcsó, de én ebben az összeállításban CSAK 1$-os ékszereket, kiegészítőket gyűjtöttem össze nektek. Imádom ezeket a kis olcsóságokat, mindig elcsábulok, meglepem magam valamivel, és mégsem érzem úgy, hogy kifosztottak volna.

Tipp: nem vagyok karácsony mániás, de ha időben el akarod kezdeni az ajándékvásárlást, akkor most kezdd, mert ezek a kis 1$-os kütyük bizony még hasznosak lesznek, és így nem kell fagyoskodnod az ünnepek alatt, mert nincs pénzed az ajándékok miatt és nem kapcsolták ki a fűtésedet :D




ITT


ITT


ITT


ITT


ITT


ITT


ITT


ITT




ITT


ITT



ITT


ITT


ITT


ITT


ITT


ITT


ITT


ITT


ITT


ITT

Természetesen csak olyan darabokat választottam, amik
-0,99$
-én is hordanám őket, nem akarok gagyi vagy rosszul kinéző dolgokat rátok sózni vagy ajánlgatni! :)

Van itt mindenféle: főleg láncokat találtam, amik meglepően olcsók voltak, több gyűrű és cuki fülbevalók is kaptak helyet, de találtam egy bross-t is. Jajj, most nagyon karácsonyi hangulatom lett így Halloween éjszakáján :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése