2012. június 10., vasárnap

Tiltólista-Body Shop szemkrém


Hoztam haza egy kis termékmintát ebből az E-vitaminos szemkrémből. Kipróbáltam, mert adtam neki egy esélyt, plusz néha nagy karikák éktelenkednek a szemem környékén. Első próbálkozások után azt vettem észre, hogy a szemem környékén kiszáradt a szemem, annyira, hogy erősen húzódott. Ezt betudtam annak, hogy biztos nem ez okozta, mert ez Body Shop, jó minőség. Ezt eljátszottam párszor, igen, erre a helyzetre illik legjobban az a közhely, hogy a remény nem halt meg.
Sokadik próbálkozásra (pontosan tegnap) is próbálkoztam, mert miért is ne, gondoltam ha most se válik be, kidobom az egész kis tégelyt, és elköszönök tőle. Reggel arra ébredtem, hogy fura érzésem van, ahogy elkezdek pislogni, mintha valami belement volna a szemembe. Megnéztem a tükörben, és a jobb szemem alja rémesen be volt tagadva, mondjuk a bal is, de az még vállalható.
Azért merem tiltólistára tenni, mivel én abszolút nem vagyok allergiás ezekre a készítményekre, mondhatjuk, hogy "rinocérosz" bőröm van, tényleg mindent képes elviselni. Kivéve ezt...azért remélem holnapra elmúlik :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése