2012. június 21., csütörtök

Itt vagyok, élek

Ezen a héten itthon üldögéltem, tanultam az angol érettségire, és őszintén nem is volt kedvem kimozdulni ebben a nagy hőségben. Ettől függetlenül örülök, hogy végre megjött a nyár, mert a múltheti borongós időszak nem volt a legfelemelőbb, mondjuk betegen az embernek már mindegy, mi van körülötte, amúgy is tiszta depis a hangulat :D

Nem frissítettem olyan sokat a blogon, mivel tényleg antiszociális lettem kb 2 hete :D még a körmömet is csak 1x csináltam meg, mert holnap megyek érettségire, és nem igazán akarok megjelenni narancs karmokkal, pedig már nagyon vágyom egy kis színre az életembe. Na mindegy, holnap megyek vásárolni, hallottam, hogy megkezdődtek a leárazások a H&M-ben, plusz néhány üzletben, úgyhogy ott a helyem (persze helyzetjelentést én is írok).

Örülök, hogy egyre többen tévednek a blogomra, bár még így is kevésnek érzem a többi blog mellett, de lassan és biztosan én is profi szintre fejlesztem majd :)
Pont most nézem, hogy holnap már csak 29fok!! Atyaúristen, én már egy kicsit megőrülök ettől a melegtől, mert ok, hogy van légkondim, de nem megy egész éjszaka (hülyét is kapnék tőle), szóval ha leállítom, reggelre olyan iszonyú meleg lesz a szobámban, hogy még légkondival sem tudok visszaaludni (be is kapcsolom, mert huh kezdek egy kis vízmennyiséget veszteni).

Ja meg a legfrissebb és the best dolog, jövőhétem megyek VOLT fesztiválra!! Can't wait, tavaly is eszméletlen jó lesz, de idén szerintem még annál is nagyobb élményekkel fogok hazajönni. Mindenkinek el kell mennie legalább egy napra fesztiválozni, mert hatalmas élmény, tényleg. Persze, mindig mennek a nagy kamuzások, hogy veszélyes és megerőszakolhat a sok ittas, drogos srác. Ez mind kamu, biztos csak olyan emberek találták ki, akiknek halvány lila gőze nincs, milyen is egy fesztivál valójában. Ezeken nagyon ki tudok akadni, ha valaki még ki se próbál egy dolgot, máris ítélkezik felette. Persze, azt elismerem, hogy a Sziget egy kicsit durvább, de teljesen tűrhető. Fiatal vagyok, úgyhogy mindent el tudok viselni :D

Csok nektek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése