2012. június 6., szerda

Little shopping-Moyra, Essence

Nem is olyan régen voltam vásárolni, és bizony engem is elért a neon mánia, így én is beújítottam 1-2 neon lakkal. Pedig mindig megfogadom, hogy mostmár nem vásárolok semmit, csak a legszükségesebbeket, de nem tudom egyszerűen megállni, ha meglátok valami nekem tetszőt :D Na mindegy, majd egyszer elkezdem a spórolást :)
Nézzük, mik kerültek a kosaramba:

Ma elég bénák lettek a képek, sorry, de végülis a lényeg látszik. A két abszolút neon lakk egy kis üzletecskéből van (azt hiszem a legtöbben kínaiból veszitek, szóval biztos ott is megtalálható), az Essence pedig egyértelműen Rossmann termék. Igaz, egy kicsit mocsár zöld színe van, de majdnem annyira zöld-sárga, mint a másik, csak kicsit visszafogottabb. Nem egyszerre vettem őket, így talán a zöldet el is ajándékozom, mert majdnem egyformák...bár ha így belegondolok biztos jó lesz még valamire, talán a neon már nem lesz divat jövőre, egy ilyen ütős zölddel pedig mindig csak nyerhet az ember, főleg, ha jó idő van :)

A záró kép természetesen a kertünkből van. Imádom ezt a fényképezőt, mert ezt a képet pl egy "majdnem vihar" kellős közepén csináltam, és korom sötét volt az ég, mégis, annyira szépek a színei, hogy teljes oda meg vissza vagyok a képektől, amiket készíteni tudok naggyon naggyon minimális tudásommal :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése