2012. június 2., szombat

Ne haragudjatok, de...

Bocsi a kimaradásért, pedig olyan szépen belejöttem az írogatásba, de ez a hetem egy rémálom volt. A kép mutatja az egyik nagy okát, hogy miért kellett szünetet tartanom.
Egy kicsit a KRESZről: hát öhm sokan azt mondják, hogy sétagalopp, sokan azt, hogy nehéz. Én a kettő között vagyok, mert olyan sok logikus kérdés van, de nagyon sokszor megszivatnak a tesztben. Hétfőn megyek vizsgázni, tegnap anyukám korrepetált is, annyira de annyira nem akarom ezt tanulni, hogy elmondhatatlan. Teljesen kétségbeestem, mert eddig azt hittem, hogy menni fog, és tudom (na meg iszonyú jól tudok tippelni is). De nem, mert nagyon sokszor félrenyomtam, és nem értettem és blablabla...ennek örömére ma elmegyek a Cosmo cseréld ki a ruhád partira :D

Na, úgyhogy igyekszem most lenyugtatni magam, lazítani egy kicsit. Mindjárt indulok is, majd írok beszámolót. Azt nem ígérem, hogy képeket is hozok, nem tudom, milyen lesz az egész, lehet hogy röhejes lennék egy fényképezővel a kezemben :D But who knows...? 

Itt a nyár, úgyhogy vissza kell vennem a sok felesleges kajából, helyette inkább iszom egy kakaót (igazi holland kakaóból édesítővel), az engem abszolút kielégít, meg gyümölcs tonnákat szoktam egy alkalommal megenni. Ma is így voltam ezzel, gondoltam feldobom az epreket (ez a reggelim) egy kis nutellával, bűnözök egy kicsit, de annyira mégsem. Nutellából elég egy kis mennyiség az eperre, és máris tökéletes a dolog, ráadásul tényleg nem egy nagy kalóriabomba, max reggeli helyett vagy vacsi helyett lehet enni, és tökéletes.
Most csaltam, mert ezt a képet már 1 hete fel akartam tenni, de mindig elfelejtettem, és nem tudtam egyik bejegyzéshez sem hozzácsapni. Annyira de annyira szeretném, ha melegebb idő lenne, de az eső ne essen!
Csok nektek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése