2012. június 13., szerda

Kedvenc pasik-Michael Fassbender, Joseph Morgan

Nagyon sok híres pasit meg tudnék említeni, akik mind a szívem csücskei (talán időközönként majd lesz 1-2 ilyen bejegyzés), de mivel most erősen beteg vagyok, van időm mindenféle hülyeségre. Elkezdtem egy baromi rossz sorozatot, csak mert benne volt Ő! :D Najó, nem húzom tovább az időt, a mai bejegyzés 2 nagy kedvencről fog szólni: Michael Fassbender és Joseph Morgan.
Mind a ketten Angliából származnak, azt hiszem beleszerettem az angol akcentusukba. Michael-nek most láttam a Shame c. filmjét, nem egy szokványos film, szóval aki nem vevő a mély darabokra, az inkább hanyagolja. A Becstelen Brigantyk-ban kezdte, onnan követem a pályafutását, egyszerűen rajongok érte. Pedig korábban egyáltalán nem szerettem a fehér bőrű, kissé sápadt angolokat, ezek után már tényleg soha nem szabad azt mondani, hogy soha :D
Joseph Morgan pedig szintén angol, a Vámpírnaplók-ban szerepel, ő a no.1. gonosz, és nem mellesleg az egyik legjobb karakter. A sorozatban is ő fogott meg a legjobban (+Damon), talán a tipikus bad boys kisugárzása miatt, hisz azt ki ne szeretné. Áprilisban kis hazánkban járt, és én soha nem akartam egyik híres embert sem molesztálni vagy ellátogatni a forgatásra. De amikor meghallottam, hogy itt van nálunk, majdnem fogtam a kabátom és indultam :D De aztán a józan ész döntött plusz nem is tudtam, hol forgatnak.
Na de van 1-2 video amit nézzetek meg róluk:

http://www.youtube.com/watch?v=KX2b6ooSAfY
http://www.youtube.com/watch?v=qohxcftlLMY


 Jó, nyilván lehet róluk elég fura képeket találni, de kiről nem? Ezzel kívánok nektek kellemes délutánt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése