2012. június 23., szombat

Shooping és ebay csomag

Tegnap az angol érettségim után berohantam Budapestre vásárolni, mert én is hallottam a leárazásokról. A H&M-be tényleg érdemes elnézni, mert 50% kedvezmények vannak+a Mangoban is, ami még így is szemtelenül drága.
Farmermellényt (H&M) már régóta kerestem, mondjuk inkább álmodoztam róla, és most voilá, végre találkoztam a tökéletessel :) 
A karkötő (H&M) nagyon cuki, olyasmi, amik most nagy divatok. Többet is akartam belőle venni, de úgy döntöttem, ennyi pénzért nem érné meg, inkább a többit én fogom megcsinálni (vagy csináltatni :D). 
A lánc (H&M) egyértelmű must have, már ebay-en is kinéztem egyet, csak az kicsit rezesebb és olcsóbb lett volna, de nem akartam rá annyit várni, plusz szeretem a dolgokat élőben is lecsekkolni. 
A szandálka pedig szintén must have, mert az mindig kell. Ezt a Katona József Színház (Budapest, V. ker) melletti kis noname üzletecskében vettem (szerintem kínai, de nem biztos). A Mangoban is kinéztem egy szandált, de az 8 ezer ft volt, és majdnem (!) megvettem szó nélkül, amikor egy hirtelen ötlettől vezérelve ellátogattam törzshelyemre, és nem hiszitek el, de kb  ugyanaz a fazonú és ugyanolyan csili-vili szandál itt 3 ezer ft-ba került. Szóval mindenki menjen el oda, tényleg szuper kis bolt, olcsó árakkal, viszont eszméletlen nagy kínálattal.

Első ebay-es rendelésem volt, és még így sem érkezett meg a kis láncocska, amit rendeltem. De ez a kettő nagyon tetszik, és 12 nap alatt ide is ért, semmi bajuk. Oké, a sál egy kicsit műszálas, de semmi gáz, 1000 ft-ért nekem hulla mindegy, hogy milyen anyag (a Berskhában kb egy ugyanilyen 3 ezer lett volna) plusz a kicsi karkötő nagyon nagyon aranyos :) Valaki mondja már meg nekem, hol éri meg nekik ezt mind ingyen kiszállítani, de tényleg, teljesen ingyen volt a szállítás, így a lánccal együtt kerültek összesen 1800 ft-ba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése