2012. június 3., vasárnap

Borzalmas Cosmo parti, és egy kis vásárlás


Tegnap végre lett időm 1-2 dolog elintézésére, bár még így is sokat kellene tanulnom, pláne, hogy holnap KRESZ vizsgázom...ajjaj :(

A tegnapomat tevékenyen eltöltöttem: Cosmo partin voltam, megvettem a VOLT bérletet, és vásároltam egyet a H&M-ben, plusz megvettünk néhány háztartási gépet. Na de mindent szép sorjában:

Egyszer már szemeztem ezzel a felsővel, de túl merésznek találtam a hátát (átlátszik, de nagyon), így nem vettem meg. De nem találtam ennél jobbat, ráadásul ha találtam is, mindegyik eszméletlen drága volt (egyébként én nem tudom mit gondol egy-egy ruhacég, de nekem lesülne a bőr a képemről, ha egy egyszerű ujjatlan felsőt 4500 Ft-ért adnék!). 2500 Ft volt az Aréna H&M-ben, de esküszöm nektek, hogy az Allé-ban ugyanez a felső még 3000 Ft volt :D Biztos hülye vagyok, és félrenéztem. 

A  tegnap legnagyobb öröme a VOLT bérlet volt, amit már nagyon esedékes volt, hogy megvegyek, mert már a szállásunk is megvan, ami elviekben ingyenes, úgyhogy már csak a drága bérlet hiányzott.

 H&M-ből van szintén ez a karkötő, amit szerintem már mindenhol láthattatok. Ezüst színű, bár a képen aranynak is simán elmenne. Egy hibája van, hogy hamar kitágul, és képes lemászni a csuklómról magától :D


Egyetlen negatívuma a napnak a Comospolitan "Cseréld le a ruhatárad!" akciója. Borzalmas volt az egész, mivel én naiv azt gondoltam, hogy minden nő viszonylag jó cuccokat hozott el. Nem így lett. Rondább ruhákat még életemben nem láttam. 7 ruhát vittem, kaptam érte 6 kupont, tehát 6 ruhát vihettem volna haza. Ebből én 0-t használtam el. Ahhoz képest, hogy én milyen ruhákat vittem, nagyon csalódott vagyok, hogy semmi, de tényleg SEMMI normális ruha nem volt. Ha volt valami normális, azt a ragadozó hölgyemények mind elkapkodták. 500 Ft volt a belépő, ebben csak az volt a jó, hogy kaptunk 1 Perwoll terméket, Venus borotvát, plusz megcsináltathattuk (volna) a körmünket, hajunkat, sminkünket. Fél óra elteltével én minden reményemet feladtam, hogy bármit is találok, így el is rohantam inkább a H&M-be, és nagy szomorúságomban a fentieket vettem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése