2012. december 25., kedd

Szilveszteri outfitek

Lám, lám, a szilveszter is egyre csak közeledik. Igaz, még a karácsonyt sem hevertük ki, sőt még benne a kellős közepén vagyunk, de szerintem már elkezdhetjük megtervezni nyugiban a szilveszteri programot és a legfontosabbat: az outfitet.

December 27.-én kezdődnek a leárazások, én mindenképpen szeretnék elnézni, hiszen nagyon sok ruhát még az elején elkapkodnak, és nincs értelme még várni rá egy hónapot, mert lehet, hogy olcsóbb lenne, viszont csak hűlt helyét találjuk meg. Így vagyok a cipőkkel és a táskákkal is, ne várjatok a halálotok napjáig vele, mert nagyon kelendő áruk, és ha már úgy is kaptunk pénzt a nagyiktól, rokonoktól, vagy egyszerűen csak a fizu égeti a tenyerünket, miért ne költhetnénk el?! :D

A szilveszter lényege a csillogás, persze ez attól is függ éppen hova készülünk: házibuli vagy szórakozóhely? Én annak a híve vagyok, inkább öltözzünk túl valahova, mintsem alul, ez nem egyenlő azzal, hogy a legrövidebb és legribisebb rucinkat kell felkapni, egyszerűen csak annyit tesz, hogy legyünk bátran csillogóak, flitteresek, mert hétköznap vagy egyéb más ünnepeken ez fura lenne, ám szilveszterkor simán megengedett, hogy kilépjünk a komfortzónánkból.

Untitled #12



Persze azért csak óvatosan a kiöltözéssel, nem szabad elfelejtenünk, hogy TÉL van és nem nyár, szóval egy kabát és egy rendes cipő elengedhetetlen. Persze, itt egy jócskán magas és veszélyes cipőt raktam be, mert elragadtattam magam, de ha valakinek ez nem ok, akkor egy csinos biker boots-ot is választhat vagy egy szép lapos csizmát, így tuti túléli az estét.

Untitled #13




Untitled #14




Untitled #15



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése