2012. december 31., hétfő

Idei utolsó ebay haul

Kedves olvasók!

Elérkeztünk a 2012-es év utolsó rendesebb bejegyzéséhez, ami természetesen újonnan vásárolt szerzeményeimről fog szólni.

 Jó kis statement fülbevaló, alig vártam, hogy szilveszterre megérkezzen, mert lehet hogy ebben fogom átpartizni magam az újévbe. :)
Ez egy nagyon kis aranyos és visszafogott karkötő, talán a képek alapján többet  vártam, nem is értem miért. Egy furcsasága van: rettentő nagy csuklóra gyártották, mivel a kis kínaiaké biztos hogy kicsi, az enyém se vastag oké, de azért vastagabb, de még az enyémre se passzol, néha le akar esni :D


Ne haragudjatok a képekért, de télen egyszerűen még a jó időben is lehetetlen fényképeket készíteni, amiket kirakhatna az ember, de ha már megcsináltam azért mégis kirakom :D
Meg vagyok elégedve a kapott termékekkel, egyedül a szegecses karkötő színével nem, mert én ezüstöt rendeltem, nem koptatott aranyat, de sebaj, 230 ft-ért én nem fogok veszekedni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése