2012. december 8., szombat

What I would wear at Christmas-outift ötletek

Halihóó!

Bocsánat, hogy angol a bejegyzés címe, de olyan büszke vagyok magamra, mert ha ciki, ha nem (nyilván ciki), de egy kissé megkopott az angol tudásom a nyelvvizsga óta, mert már nem kell órára járnom, így csak a sorozatok mesés világa maradt nekem, ahol gyakorolhatom tudásom (újévi fogadalom no.1: felfrissítem az angolom és jobb leszek, mint valaha :D).

A mai bejegyzés arról fog szólni, hogy az ünnepek alatt én miket viselnék a legszívesebben, ha a világ összes pénze az enyém lenne. Jó, nyilván így sem fogok úgy kinézni, mint az odahányt borsó, de nincsenek ilyen szép outfit kellékeim minden napra (sajnos), bár azért nem kell félteni, megoldom én máshogy :)

4855



Bocsánat a háttérért, remélem azért látszik, mit is akartam kihozni ebből a változatból. Én minden évben kiöltözöm karácsonykor, nem esem túlzásokba, de úgy gondolom, egy fekete ruha mindenhol hasznosítható. A zöldes-kék cipő egy picit feldobja, hiszen nem kell csak fekete darabokból állnia az összeállításnak, és ezért egy-két arany kiegészítőt pakoltam hozzá, mert miért ne, de azért vigyázzunk, hogy a szerepek ne cserélődjenek fel: ne mi legyünk a fa, a fa pedig ne legyen túl szürke hozzánk képest, a nagy gyémántokat és arany-ezüst kombót most (is) hanyagoljuk, bármennyire is otthon érezzük magunkat.
123



Télen nem igazán szoktam fehér kiegészítőket, cipőket vagy ruhákat felvenni, pedig az ünnepeket ki lehetne használni, hiszen igazi "ünneplős" színről van szó, csak úgy, mint a fekete. Nem ugrottam rögtön fejest és csak egy tört fehér, pasztell cipellővel kezdtem a bemelegítést, de rögtön kettővel. Szerintem lilával hiper-szuper jól néz ki, hajrá!

456



Egyik kedvenc színem a fekete, gondolom ez kiderült a számotokra. A fekete egyszerűségét, letisztultságát szoktam ötvözni (legalábbis fejben mindenképp) egy-egy feltűnőbb darabbal, mint ez a cipő. A szoknya sem mindennapi viselet, pláne ezzel a cipővel alkot nagyon ütős párost, a kis fekete táska és a felső pedig megbújva fekete keretet ad ennek a cseppet sem unalmas és átlagos összeállításnak.

Természetesen jövök majd egy szilveszteri változattal is, hiszen az egy icike-picikét más tészta, akkor igazán ki lehet élni magunkat és bátran használhatjuk a flittereinket! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése