2012. december 4., kedd

Ebay haul-YSL gyűrű

Halihóó :)

Körülbelül 4 hete rendeltem meg ezt a kis apróságot, mivel nagyon de nagyon szerettem volna egy YSL gyűrű utánzatot. Nyilván először is az igazit szerettem volna megkaparintani, de úgy éreztem, hogy közel 50 ezer ft-t nem érne meg, hiszen én úgy gondolom, hogy nem egy időt álló darab, nem lesz (legalábbis egyhamar) klasszikus, mint például egy jó bőrnadrág. Ezt nagyon sajnálom, de épp elég indok ahhoz, hogy azért egy picit mégis a magamévá tegyem :) Tudom, nagyon gáz replikákat venni, kerülöm is ezeket a fajta megoldásokat, de néha-néha én is rátévedek a tiltott ösvényre, pláne, ha ilyen szép darab jön velem szemben.

Eddig mindig csak olyan változatokkal találkoztam, hogy fekete-piros-kék volt csak a színválaszték, néha elvétve egy-két fehéret is találtam, de azok kicsik voltak...amíg rá nem akadtam erre a darabra, ami egy picit törtfehér, nem az a mű kórház fehér, ráadásul arannyal csodaszépen mutat :)
A fekete-arany kombó nekem túl sok, illetve túl unalmas, így az kilőve, a kéken még erősen gondolkodom, hiszen egy királykék-arany páros nagyon tetszetősen hangzik, és milyen Anna Del Russo-s is most jut eszembe :D


Kalandos kis története van, mivel az előző, még nyáron rendelt csomagomból csak egy (!) darab jelent meg a postaládikámban. Jó, kivártam a 40 napot, és ott azt írták, hogy visszautalták a pénzt, mert biztos valami gond volt. Ezek után már nem volt kedvem rendelni, mert csalódott voltam, hogy oké, olcsó és ne várjak tőle sokat, de azért mégis elvártam azt, hogy megérkezzen.
Ezek után azért rendeltem egy láncot, az meg is érkezett nagyon hamar ráadásul, majd a gyűrű következett. Vasárnap volt 4 hete, hogy megrendeltük, így gondolhatjátok, hogy milyen csalódott voltam az elmúlt napokban, hogy ez a darab is elveszett, így adtam egy negatív feedback-et az eladónak, mert na, ki voltam akadva, pláne az előző eset után. Ma megérkezett a csomag, méghozzá elsőbbségi kis ragacs volt ráragasztva, amin nagyon csodálkozom, de még ma le is csekkoltam az üzeneteket, és írt az eladó, hogy máskor nyugodtan írjak nekik, ha probléma van, mert enélkül nem tudnak segíteni nekem, ráadásul kezdők még, stb stb magyarázkodások, amik részben igazak, de még így is kicsúsztak az ígért határidőből.

Így elnézést kértem, hogy olyan gyorsan lereagáltam a dolgot, mert tényleg nem volt szép a pici ázsiaiakkal így bánni, ráadásul az elsőbbségi dolog után bűntudatom is van rendesen :D A gyűrt ITT nézhetitek meg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése