2012. augusztus 27., hétfő

Itt van az ősz, itt van újra...

Bizony, ismét elérkezett az utolsó hét a nyárból, ami egy részről rémisztő, másrészről viszont egy kicsit pozitív. Félre értés ne essék, imádom a nyarat, bulikat, a szabadságot, illatokat, de így visszagondolva nagyon szétszórt lettem, és nem csináltam semmi igazán hasznosat, gondolok itt pl. egy munkára (bár azért letettem egy angol nyelvvizsgát és javában benne vagyok a vezetésben, szóval azért nem voltam olyan rossz :D), de azért mégis jó lesz visszarázódni egy normális, beosztott életbe, mert tényleg hiányzik. Többek között ezért szeretem a sulit: rendszerezetté válik az életed, oké, korán kell kelni, de legalább nem alszom át a fél napot, mint most. De közben találkozhatsz a barátaiddal, és nincsenek folyamatos bulik, amik nagyon jók és élménydúsak, de én egy kicsit belefáradtam :D Vicces, hogy ezt pont én mondom, de így igaz, szóval egy kis nyugi jót fog tenni nekem, nem beszélve arról, hogy lesz még ezernyi szünetünk, amit kihasználhatunk. És egy igazán jó pont: végre értékeljük a hétvégéket és a pénteket, mivel eddig egész héten döglöttünk, most ősszel pedig imádkozunk, hogy túléljük a hetet, és mosolyogva lépünk ki a suli kapuján, de szerintem nem csak pénteken, hanem minden egyes nap.

Amikor a suli megkezdődik, mindig megtervezem, illetve csak tervezgetek a jövő tanévre nézve, sorba veszem a hónapokat, hogy kb. miket fogok csinálni, milyen programok lesznek, és hogy fogom túlélni az évet, de mindig valahogy túléltem, és így visszagondolva elég lazák voltak, én nem veszem soha olyan görcsösen a sulit, így könnyű, de azért nekem se megy olyan könnyen a visszarázódás :D És holnap fogom megvenni a tancuccokat, füzeteket, tollakat a sulihoz, ezt kislányos lelkesedéssel szoktam várni, nem tudom miért :)

Nem tudom, hogy vagytok vele, de én a napokban örültem, hogy sokkal élhetőbb lett a hőmérséklet. Persze, azért hiányoznak a nyári esték, mert azok a kedvenceim, de örülök, hogy most már fel tudok venni egy blézert, vagy egy zárt cipőt, nem kell mindig azon agyalni, hogy milyen lengén öltözzek, használhatom a pulcsikat, ingeket, amiket most szereztem be. Szerintem nyáron nehezebb öltözni, mint mondjuk ősszel, mert nem tudsz mindig csak sortban lenni, de akkor miben másban, persze ott a szoknya, de ez eléggé korlátozza az embert. Van egy csomó tök jó pólóm, amit nem tudtam felvenni, mert mindig olyan dögmeleg volt, hogy csak ujjatlan semmikben tudtam átvészelni a napot és az estét is. Na és természetesen most már a kedvenc sáljaimat is be tudom vetni a hétköznapokban, mert eddig el is felejthettem őket, pedig jobbak, mint egy-egy kiegészítő.

Szóval ennyi bíztatást tudok nektek/magamnak adni, nem baj, hogy itt az ősz, meg a suli, legalább egy kicsit hasznos leszek, és tanulok valamit :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése