2012. augusztus 18., szombat

Rossmann shopping és akciók

Kb. 1 hete jártam a Rossmann-ban, és bizony nagy(obb) leárazásokkal találkoztam, így nem távoztam üres kézzel :D
Catrice körömlakk-régóta kerestem egy kék lakkot, mert még nem volt, bár sajnos ez sem az igazi tengerkék, inkább egy szürkés árnyalata, de őszre és szerintem nyárra is még jó lesz. (400 Ft)
Mattító körömlakk-a listám első helyén állt, nélküle nem is akartam hazamenni. Többet vártam tőle, valahogy mások képein sokkal izgisebbnek tűnt, hogy nem csillog, hanem visszafogott az egész. Én csak pirossal próbáltam, talán sötét színekkel jobban fog mutatni.(500 Ft)

Ez a szemhéjpúder is fillérekért volt, sok-sok más társával együtt, amit megint szintén nem értek, hogy miért?! :D Hiszen gyönyörű szín, jó minőség, persze én örülök a legjobban, mert nem számítottam ilyen jó vételekre. Itthon aztán rájöttem, hogy van itthon egy ilyesmi színem, de az nem ilyen határozott kék és valahogy nem is ilyen jó (300 Ft)
Nyilván látjátok, hogy ez nem a saját képem, nem tudom elképzelni, hova tűnhetett a rúzsos művem, de mindegy. A Catrice rúzs 300 ft-ba került, amit nem is értettem, hiszen nagyon extra szín, de feltéve szerintem abszolút viselhető. Szerintem a sötétebb bőrű lányokon jobban mutat, ők mindenképpen próbálják ki :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszenek a bejegyzéseid. A Catrice termékeit én is nagyon szeretem, remélem én is kifogok majd egy ilyen akciót. :)
    Ha van kedved, nézz be hozzám:

    http://roseballerina.blogspot.hu/

    Rose

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor még mostanában látogass el egy drogériába, remélem sokáig tartanak az akciók :) és persze mindenképpen benézek hozzád ha már te is hozzám :D

      Törlés