2012. augusztus 6., hétfő

Nyári parfümök, illatok

Mint tudjátok, itt nyaralok a Balaton mellett, ezért nem ígértem biztosra bejegyzéseket, de azért igyekeztem :) Az idő természetesen kiváló (több, mint kiváló), de annyira hiányzik a kis blogom, hogy muszáj néha-néha felkukkantanom és írni néhány sort.
A következő bejegyzés témája kedvenc parfümjeim és testpermeteim lesznek, amiket bátran ajánlok bárkinek, ráadásul a legtöbb elérhető áron található meg. (A képek nem sajátok, de gondolom elhiszitek, hogy kipróbáltam őket és nem handázok össze-vissza :D)

A kedvencem, amit 1 éve kaptam egy Zarás parfüm, a neve Fresia. Fűszeresebb illat, sokszor tüsszögök is rendesen, amikor magamra fújom, de amikor beivódik és eloszlik akkor nagyon kellemes, határozott illat. Én egész nap viseltem, de szerintem a legideálisabb, ha este fújjátok be magatokat, mert ez egy esti illat (legalábbis a számomra). Zara 4000.-


A másik nagy szerelem a DKNY Be Delicious almás parfümje, amit igaz, nem vettem meg, csak egy kis termékmintát kaptam belőle, de az már elegendő volt ahhoz, hogy egymásba szeressünk. Légies illat, gyümölcsös és bármikor használható. Amikor én nézegettem, akkor olyan 10 ezer fortint körül volt, úgyhogy el is köszöntünk egymástól, mert nekem ez egy parfümért már sok.


A másik nagy kedvencem egy Esprit testpermet, amit én abszolút parfümnek használtam, bár anyukám nem szerette :D Ez egy bohókás illat, friss, inkább virágos illat jellemző rá. Nekem 1 év alatt fogyott el körülbelül. DM és egyéb drogériák 2700.-

Egy másik testpermetet is vettem még télen, készülve a jobb időre, de télre is abszolút megállta a helyét. Ez az illat pedig az Avon-tól van: virágos illat, szerintem hamar elmúlik, de rettentő sok, tehát bátran használhatjuk, pláne, hogy 1000 ft. (ebből a sorozatból ajánlom a szilvásat, az sokkal édesebb, de abszolút nyerő, viszont a dinnyés már rettentően cukros és sok, szóval azt inkább hanyagoljátok, mert olyanok lesztek, mint egy nagy torta)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése