2012. augusztus 7., kedd

Ötletek, tartozások, Rossmann leárazás

Igen, még mindig tartozom nektek a fesztiválos szettekkel, és nagyon sajnálom, hogy nem haladtam vele, de olyan hosszú idő, míg ráveszek valakit (mondjuk anyát), hogy végre kapjon le de ahhoz fel is kell öltözni, smink, kiegészítő, miegymás, mert nem egy utcai szettet mutatok be, hanem egy fesztivál feelingeset :D De nem felejtettem el, ne aggódjatok, egyszer csak készen leszek ezzel a projectel is és max majd jövőre hasznosítjátok a tippeket :D
A következő challenge egy 31 napos kis fotókészítés, ami szerintem nagyon jónak ígérkezik, bár azt még nem tudom, hogy egybe nyomjam le augusztusban, vagy mindennap. Ezen még agyalok...


Természetesen én sem maradok ki a vásárlásokból, mivel leárazások is vannak plusz nyáron valahogy kifogom a jó áru cuccokat, így lesz egy jó kis shopping bejegyzés is, talán video formában, még nem tudom.
Egyébként mi a véleményetek a shoppingos bejegyzésekről? Mert én nagyon szeretem őket másoknál olvasgatni, ki mit vett a leárazásokon vagy csak úgy ebay-es szerzemények olcsón, de néha olyan hülyén érzem magam, és az az érzésem van, mintha az orrotok alá dörgölném, hogy na nekem ez van és meg tudtam venni. :/ Egyébként hozzá kell tennem, hogy én a legtöbb alkalommal olcsón szoktam vásárolni. Lehet, hogy több cucc összejön, de én soha nem szoktam elvetemülten drágán vásárolni, mindig csak olyanokat veszek meg, amiket bárki meg tud venni.

Természetesen nem csak ruhák vannak, beauty termékek is, plusz el kell mennem a Rossmann-ba, mert kellene 1-2 körömlakk, mert most elég nagy leárazások vannak a Rossmannokban, érdemes bekukkantani, mert Catrice termékek is szép áron vannak, én most vettem egy kék körömlakkot, ami inkább szomorú kék, és nem boldog kék, amit venni akartam, de ez is jó lesz :D

Egyébként hogy telik a nyaratok? Vagy aki dolgozik, annak hogy telik a munkaidő, mivel éltétek túl ezt a tegnapi meleget? Én a Balatonnal természetesen, de így sem volt könnyű :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése