2012. szeptember 3., hétfő

Essence Lime Up!

Bocsánat hogy nem futja normálisabb bejegyzésekre, mindig csak körmök és a hülye szövegeléseim erről-arról, de ezt a lakkot muszáj volt bemutatnom, mert nem tipikus szín a lakklistákon.
A polcon meglátva nagyon elkezdett érdekelni a dolog, hiszen nyár elején még hadilábon álltam a világosabb színekkel, zöldet még amúgy se próbáltam, gondoltam megveszem. Kicsit csalódottan kentem fel így nyár végén, mert sokkal energikusabb színre számítottam, és arra, hogy elég lesz 2 réteg, pedig egyáltalán nem. Nagyon fura szín, mert egyszer tetszett, de másodszor pedig ki nem állhattam, és soha többet nem akartam látni, amit nagyon sajnálok. A kép persze sötét, de világosban is ilyen pasztellos, nem valami neon gyártmány az biztos :D 
Mindegy, legalább a listám bővült egy taggal, aztán majd csak kezdek vele valamit, ha már meg van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése