2012. október 31., szerda

Ebay rendelések

Aki régebben velem tartott, és követte a blogomat, azok már olvashattak azokról az ebay-es rendelésekről, amik már hónapokkal ezelőtt megérkeztek vagy esedékesek voltak, de úgy gondoltam, jó lenne összegezni, és kritikát, infot írni mindenről egyben. A képek nem az enyémek, de ha esetleg nagyon elüt a kapott és a képen látható termék, akkor külön szólok, de nincs ilyen, szóóval nem kell saját fénykép yeahh :D


Ez a lánc a legjobb barátom volt a nagy nyári melegekben, egyszerűen nem lehetett levakarni magamról, pedig ez volt életem első arany ékszere. Mindig is inkább ezüst, csillogó ékszereket hordtam, de most kivételt tettem, hiszen statement nyakláncról beszélünk, ráadásul az ára igen-igen megmosolyogtató (nem mintha a többi vásárolt áru nem :D)
ITT megnézhetitek :)


Ezt a fülbevalót még akciósan vettem nyáron (kb 1,5 $ volt). Na nem mintha most valami nagyon drága darabbá nőtte volna ki magát, de széépen megemelkedett az ára, de azért így is pénztárcabarát maradt. Én csak jókat tudok róla mondani: nyárra pont ideális, mivel mindig felkötöttem a hajam, és akkor tudott a legjobban érvényesülni, érdekes, hogy most télen abszolút nem fűlik hozzá a fogam, hogy felvegyem, legalábbis nem hétköznap, max ha going out-olok egy kicsit.
Egy picit sérülten érkezett, mivel leesett róla az egyik kis szegecske, de simán vissza tudtam tenni, és semmi baja nincs. Elég hosszú, de vállig nem ér. Ja, és ilyet árulnak a H&M-ben, csak feketében, minössze 1290 ft-ért. Amikor a kezembe vettem az üzletben, megnéztem és jót nevettem, hogy de hülye, aki megveszi, hiszen itt van egy arany változata előttetek, és ha jól tudom, ezüstben is van. Hajrá!!
Termék ITT

New-Arrival-Multi-layers-Imitation-Pearl-Stone-Alloy-Bracelet-Bangle-Free-Ship

Ez életem első ebay-es terméke, úgyhogy nagyon elfogult vagyok. Így visszatekintve nem volt egy nagy beruházás, ráadásul még drága is az 1$-os cuccok mellett (kemény 60 centtel :D), de én mégis azt tanácsolom mindenkinek, hogy kicsi, olcsó dolgokkal kezdjen, mert ha buksz 400 ft-t, akkor nem sírod tele a párnád (azt hozzáfűzném, hogy azt a 400 ft-t simán visszautalják, csak szólni kell hogy hűlt helye van a terméknek).
ITT Sajnos vagy nem sajnos, de már sold out, de gondoltam, azért kiteszem, talán egyszer még lesz utánpótlás :)



A másik nagy kedvencem ez a rose gold óra. Divat ide, divat oda, talán nem lesz mindig trendi a rose gold, de amikor egy óra 6$, én nem szoktam igazán agyalni rajta, hogy mi legyen. Ilyenkor a teendő a Buy It Now gomb megnyomása :D Azt tudni kell, hogy elég nagy az óra, szóval pici lányoknak nem igazán szerencsés. Ráadásul, mert túl szép, hogy igaz legyen, műanyag az egész óra, kivéve az óralap. De rengeteg bókot kaptam nyáron, így azt gondolom, nem volt rossz választás, mert a színe gyönyörű, pláne, amikor barna voltam gyilkos páros voltunk :D
ITT



Gyönyörű lánc, és élőben teljesen így néz ki, nincs vele gond sem, ráadásul hajlik itt ott, így a szállítás is rendben van
ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése